Breznew Skrevet October 1, 2009 Rapporter Skrevet October 1, 2009 hvad skal der kigges efter af særlige ting ved en bmw 320D/Audi A4tdi begge fra 98-01? Hvad er normale service priser for de 2 biler ~ca? Kan læse lidt om dem på nettet, men der er sikkert en eller flere herinde fra der har haft disse biler og kan fortælle godt/skidt om dem :) Vh.
henke Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 super-biler Hej Jeg har haft nøjagtigt begge biler, begge som stationcar. Jeg havde ikke problemer med nogen af dem, og de havde kørt særdeles langt. Audien 450.000, da jeg solgte den (den kørte vi 140.000 i) og BMW'en 240.000 (den kørte vi godt 100.000 i). Begge biler har særdeles god brændstoføkonomi (+20 km/l). BMW'en føles selv i dag som forholdsvist moderne i interiør-designet, Audi'en er mere altmodisch. Service var billigt på begge, helt utroligt billigt på BMW'en, som jeg servicerede hos BMW. Audien fik jeg blot skiftet olie på. Mvh Henke
NGO Besvaret October 3, 2009 Rapporter Besvaret October 3, 2009 Tandrems skift på Audien er pebret. direkte dyrt hvis det er en 2.5tdi. Ofte årsag til at bilen bliver sat til salg, så sørg for at undersøge om det er gjort inden du køber. Hvis ikke så forlang min 5000 i afslag pga det.
Breznew Besvaret October 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2009 Ok tak for svarene, det blev en AUDI A4 1.9TDI, dejlig vogn, bare lidt klejn i det.. :) Vh.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu