Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

nice one:D sQ meget sjov lille indlæg her. sad i samme tog, så det er faktisk meget sjovt at læse. Kan huske hun sagde da' vi sad i tunnelen: "Jeg har desværre en dårlig meddelse"..................... Vi standser ikke i tårnby og ørestad! Sh**! Troede lige "Jeg har desværre en dårlig meddelse, vi skal side og glå på hinanden i et par timer" Maksim

Besvaret

Herligt indlæg Hr W. Jeg sad i toget der kørte i toget foran dig. Jeg tog afsted 40 minutter før normalt, altså 5:56 fra Höör. Turen til Malmö gik uden problemer. Fra Malmö gik toget i skridtgang, grundet ATC problemer. Så må/kan man åbenbart ikke køre mere en 30 km/t (sådan føltes det). ca 27 min forsinket ankommer vi til Kastrup kl. 7:32, og her blev alle så hældt ud grundet 'de tekniske problemer'. Hurtigt op til metroen og ind til Kgs. Nytorv. Blot for at konstatere at bussen ikke kørte :(. Gik resten af vejen til arbejde. Kom på arbejde kl. 8:00 istedet for kl. 7:30, altså et helt kvarter FØR jeg plejer :laugh: Heldigvis er det week-end nu :thumbup: Fru Jensen

Besvaret

Live from the Frontline Jeg kan så meddele at det sidste tog der strøg igennem røret var 7:22 fra Malmø C eller 7:31 fra Svågertorp. Det sidste pendlertog 7:38 nåede akurat ikke igennem, hah ..... suckers!! Det kan skyldes at toget lige skulle vente på et godstog først før de blev clearet. Dem af os der havde fornøjelsen af afgang 7:38 fra Svågertorp kørte over broen ved fin hastighed, men endte med at rulle stille og roligt over Peberholm indtil vi stoppede et sted i røret. På vejen over Peberholm kunne man dog se fra højre side af toget, et fint hvidt og blåt fly lande så gelinde at det får en kommerciel landing til at ligne en katastrofelanding på et hangarskib. Efter mit ur så kærtegnede hjulene på Air Force One dansk jord omkring 7:55 og kl. 8:25 (mener jeg) fik vi tilladelse til at køre videre for så at holde i kø en 5 minutter før vi kørte ind på Kastrup som det første post-Obama tog fra Sverige. Da vi kører fra Hovedbanen er meddelelsen at toget IKKE stopper mellem Østerport og Helsingør (TA' DEN Lyngby pendlere!). And that's the way it was. Btw ... et godt eksempel på ironi er vist at have Obama's Audacity of Hope med på det tog man håber kan klemme sig igennem en præcidencial blokade. PS: Godt skrevet W. Hvis Ekstra Bladet en dag vil løfte deres live opdatering et par grader over spam, så bør du søge jobbet :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...