EBL Skrevet October 4, 2009 Rapporter Skrevet October 4, 2009 Er der nogen der ved om man kan få en mobiltelefon (med GPS) til at logge hvor den er og har været og herefter eksporterer data'erne til PC 'en når man kommer hjem. Jeg har en Nokia E71 så det er mest interessant om det kan lade sig gøre med netop denne. Jeg vil gerne kunne visuelt vise hvor telefonen (dvs jeg) har været, helst i eks. Google Earth eller ved hjælp af en anden visuel fremstilling?
michael k Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Er der nogen der ved om man kan få en mobiltelefon (med GPS) til at logge hvor den er og har været og herefter eksporterer data'erne til PC 'en når man kommer hjem. Jeg har en Nokia E71 så det er mest interessant om det kan lade sig gøre med netop denne. Jeg vil gerne kunne visuelt vise hvor telefonen (dvs jeg) har været, helst i eks. Google Earth eller ved hjælp af en anden visuel fremstilling? så du vil vise konen at du ik har väret hos elskerinden eller se om hun har väret hos elskeren :)
Mammut Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Nokia Sports Tracker Prøv Nokia Sports Tracker. Det er vidst stadig en betaversion, men flere af mine kolleger bruger det til at "tracke" deres løbeture med - og de er begejstrede for det. Det virker med Google Earth. God fornøjelse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu