Lulu77 Skrevet October 7, 2009 Rapporter Skrevet October 7, 2009 Jeg skal renovere køkken og bad i min lejlighed i Malmø og leder derfor efter en håndværker, som har 100% styr på den slags og som kan lave det hele - billigt :) Køkkenet skal rives ned, nyt køkken skal sættes op, fliser på væggen ned og nye op. Idag er der overskabe helt op til loftet, det skal jeg ikke have og der bliver derfor også noget med loftet. Badeværelset skal ligeledes renoveres 100% - gamle klinker skal ned, nye skal op, brusekabine skal laves, ny vask/blandingsbatteri skal sættes op. Såfremt du er interesseret kan jeg maile nogle billeder af hvordan det ser ud idag, så du kan give en ca. pris på arbejdet. Ser frem til at høre fra en kyndig håndværker :)
sup3rior Besvaret October 7, 2009 Rapporter Besvaret October 7, 2009 Prøv at tal med Miriam, hun kan give nummeret på en rigtig dygtig håndværker :) Og han kommer anbefalet af mange herindefra, inkl. mig...
Lulu77 Besvaret October 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2009 Tak, det prøver jeg :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu