credde Skrevet October 12, 2009 Rapporter Skrevet October 12, 2009 Hej alle, Så lige, at min nabo har hejst en temmelig høj flagstang ca. ½-1 meter fra min skelgrænse. Hvis den vælter, så vil du kunne vælte ind i både mit hus og flere naboes huse. Jeg regner selvfølgelig med, at den er konstrueret korrekt (hvad den også ser ud til på mit øjemål). Findes der regler for den slags i Sverige altså udover, at man nok bør spørge sine naboer, hvad madammen har "glemt" at gøre. Men nu får jeg da bygget det hegn med det samme
Rikke Rost Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Hva' så din liguster fascist....
credde Besvaret October 12, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2009 Hehe . Synes bare det er underligt, jeg spurgte ellers pænt om, jeg ikke måtte bygge resten af hegnet færdigt og ordentligt og fik ja.
Rikke Rost Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Det var da sødt af hende...... Hun er måske lidt lun på dig...... ;)
credde Besvaret October 12, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2009 Det var da sødt af hende...... Hun er måske lidt lun på dig...... ;) Hehe du må gerne få hende, hun er vist også i din alder (60+)
Rikke Rost Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Hey.....Det kan godt være du er yngre...... Men du er sgu noget langsommere i aftrækket....
skallstorp Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Regler Tror ikke der findes nogen regler: http://www.mittbygge.se/ide/lov/Pages/oversikt.aspx#flagga
Don A Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Tror ikke der findes nogen regler: http://www.mittbygge.se/ide/lov/Pages/oversikt.aspx#flagga underligt der ikke er regl om det. troet ikke man bare kunne sætte dem op som man ville. men oki, i kolonihaver står de jo også pænt tæt
homer132 Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 synes klart der skal vedtages en regel om, hvor der ingen regler er skal der laves en regel. Hvad har man ellers at holde sig til?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu