Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har lige fået af vide at vores gamle au pair, ska flytte til malmö og vil i den forbindelse gøre lidt rent privat. Af alle dem vi har haft gennem tiderne, så er hun helt klart den som har holdt vores hus flottest, og glæder mig til at få hende igang hjemme hos os igen :) Jeg har lovet at hjælpe hende med at finde nogle kunder, så her har i lige en chance. Send mig en PM, med hvor du bor og hvor mange timer du er interesseret i. Eller hvis du har nogle spørgsmål. Miriam

Besvaret

Hej Miriam Vi er et dansk par med to små børn som bor i Bara (ca. 15 min fra Malmø centrum). Vi leder efter noget rengøringshjælp én gang i ugen (helst fredag) i ca. 3 timer. Det vil sandsynligvis dreje sig om både rengøring og vaskning af tøj. Hvad skal hun have i timen? Med venlig hilsen Annika

Besvaret
Hej Miriam Vi er et dansk par med to små børn som bor i Bara (ca. 15 min fra Malmø centrum). Vi leder efter noget rengøringshjælp én gang i ugen (helst fredag) i ca. 3 timer. Det vil sandsynligvis dreje sig om både rengøring og vaskning af tøj. Hvad skal hun have i timen? Med venlig hilsen Annika
Hun tager 120 i timen, men jeg er meget itvivl om hun vil tage til Bara da hun er med offentligt og der er mange her i området som gerne vil have. Og ved at fredagen allerede er væk.
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Besvaret

Dårligt tip!! Hej! For anden dag i træk er vi blevet brændt af af ovenstående rengøringshjælp. Igår kom jeg f.eks. for sent til et møde med en kunde efter at have siddet hjemme og ventet på at hun skulle komme. Dukkede ganske enkelt ikke op og sendte en mail med en undskyldning 1½ time efter vores aftalte tid. Det er mit liv for kort til....:-( Kan ikke anbefales.

Besvaret
Hej! For anden dag i træk er vi blevet brændt af af ovenstående rengøringshjælp. Igår kom jeg f.eks. for sent til et møde med en kunde efter at have siddet hjemme og ventet på at hun skulle komme. Dukkede ganske enkelt ikke op og sendte en mail med en undskyldning 1½ time efter vores aftalte tid. Det er mit liv for kort til....:-( Kan ikke anbefales.
Det er jeg da ked af at høre, men ved hun fungere rigtigt godt alle de andre steder hun er.....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...