MisterHamper Skrevet October 18, 2009 Rapporter Skrevet October 18, 2009 Hej jeg har tænkt mig at flytte til Lund, Skåne, her til forår-sommer og begynde på gymnasie, men jeg kan simpelt ikke finde ud af hvor man skal søge henne på nettet for at finde billige [studenter]-lejligheder (ved ikke om man kan få en studenter-lejlighed når man går på gymnasie og ikke universitet) med eget WC og køkken. Jeg vil have mellem 7500 og 10000 SEK efter skat om måneden tror jeg. Jeg har prøvet blocket.se, men der er der kun "1 rum udlejes i min lejlighed", og på lagenhet.se er der kun boliger til -salg- og ikke til leje. De andre sider jeg kiggede på kan jeg ikke lige huske hvad hed. Håber nogen kan hjælpe mig her
Mohlin Besvaret October 18, 2009 Rapporter Besvaret October 18, 2009 Tror att det är väldigt svårt, tyvärr. Studentrummen (de kallas korridorer i Sverige) är till för de som läser på universitetet, och ledig hyreslägenhet i Lund är nästan omöjligt att hitta. Alternativet är då inneboende, eller att leta i tex Malmö istället.
MisterHamper Besvaret October 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 18, 2009 Ja det kan du have ret i, men det jeg mest af alt kiggede efter var blot et sted på nettet hvor man kunne kigge alle de lejligheder der udlejes. For jeg har godt nok ikke finde sådan en ordenlig side. :( Enten i Lund eller Helsingborg.
skallstorp Besvaret October 18, 2009 Rapporter Besvaret October 18, 2009 Det er stort set umuligt Det er stort set umuligt at finde noget i Lund, som der også er skrevet i et andet indlæg. Blocket er vejen frem, men det er ikke så let at få leje boliger herovre. Jeg ved at der er mange der tror det, men det var for 10 år siden at man bare trampede ind fra gaden og gik ud med en nøgle i hånden. Hvis du skal gå i gymnasiet formoder jeg at du er under 18 ? Hvis det er sådan kan du ikke leje noget selvUOTE=MisterHamper;203134]Ja det kan du have ret i, men det jeg mest af alt kiggede efter var blot et sted på nettet hvor man kunne kigge alle de lejligheder der udlejes. For jeg har godt nok ikke finde sådan en ordenlig side. :( Enten i Lund eller Helsingborg.
KlingKlong Besvaret October 19, 2009 Rapporter Besvaret October 19, 2009 Jakriborg 2 minutter fra lund Billige lejlmål i lækkert område
Jakriborg Besvaret October 19, 2009 Rapporter Besvaret October 19, 2009 Tjek http://www.bopoolen.nu og http://www.jakri.se/ledigalagenheter.php
Mohlin Besvaret October 19, 2009 Rapporter Besvaret October 19, 2009 Tjek http://www.bopoolen.nu og http://www.jakri.se/ledigalagenheter.php Han är under 18 år, och sen ligger hyrorna på 7000:- och uppåt.
Jakriborg Besvaret October 19, 2009 Rapporter Besvaret October 19, 2009 Bopoolen er netop beregnet for studerende, og i Jakriborg findes også etværelseslejligheder til under 6000 SEK.
Mohlin Besvaret October 20, 2009 Rapporter Besvaret October 20, 2009 Jarikborg, det var ingen kritik mot dig, men jag tror inte att MisterHamper har riktigt styr på det här när han skriver "Jeg vil have mellem 7500 og 10000 SEK efter skat om måneden tror jeg." Kan man överhuvudtaget hyra nånting om man är under 18? Och varför ska du flytta till Sverige för att gå på gymnasiet, förresten? Har du plats på ett svenskt gymnasie?
michael k Besvaret October 20, 2009 Rapporter Besvaret October 20, 2009 Jarikborg' date=' det var ingen kritik mot dig, men jag tror inte att MisterHamper har riktigt styr på det här när han skriver "Jeg vil have mellem 7500 og 10000 SEK efter skat om måneden [b']tror jeg." Kan man överhuvudtaget hyra nånting om man är under 18? Och varför ska du flytta till Sverige för att gå på gymnasiet, förresten? Har du plats på ett svenskt gymnasie? sikkert fordi det er svinesvärt at få en uddannelsesplads i danmark... men det er vel ligeför det bedre kan betale sig at köbe noget med de lejepriser? du kan jo nästen sidde med et hus i lund eller lige udenfor for under 6k
Mohlin Besvaret October 20, 2009 Rapporter Besvaret October 20, 2009 Är man inte garanterad en gymnasieplats? Men jag vet inte om man bara sådär kan flytta till Sverige och knalla in på en skola och få en plats där. Men ska ju välja linje också, och där ska man ha betyg så det räcker, och vissa skolor har specialicerat sig på vissa utbildningar osv. Men allt detta har kanske trådskaparen koll på?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu