mickiii Skrevet November 2, 2009 Rapporter Skrevet November 2, 2009 Hey, Vi skal til at have lavet nyt køkken, men inden da, så skal vi hare forberedelserne overstået. Heriblandt er vores rørføring ifm. udsugning og emhætte. Ideelt set, så skal vi have skjult tværgående rør, som vist herunder, og nu er det så at jeg er i tvivl - er det en rörmokare@blikkenslager man ringer til? Hvis der er nogen der kan hjælpe med dette, eller kender / kan anbefale en som kan, så hører jeg meget gerne om det. På forhånd mange tak.
michael k Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Hey, Vi skal til at have lavet nyt køkken, men inden da, så skal vi hare forberedelserne overstået. Heriblandt er vores rørføring ifm. udsugning og emhætte. Ideelt set, så skal vi have skjult tværgående rør, som vist herunder, og nu er det så at jeg er i tvivl - er det en rörmokare@blikkenslager man ringer til? Hvis der er nogen der kan hjælpe med dette, eller kender / kan anbefale en som kan, så hører jeg meget gerne om det. På forhånd mange tak. som vist hvor?... hvis det bar eer et flex rör til udsugning har det vidst ikke så meget med en blikkenslager att göre og det er ikke noget der kräver noget specielt kompetence eller behörighet medmindre det kobles på centraludsugning i en lejlighed så gör det selv...
mickiii Besvaret November 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2009 som vist hvor?... hvis det bar eer et flex rör til udsugning har det vidst ikke så meget med en blikkenslager att göre og det er ikke noget der kräver noget specielt kompetence eller behörighet medmindre det kobles på centraludsugning i en lejlighed så gör det selv... Det tværgående aftræksrør på billedet. Det sidder desværre samlet i en centraludsugning nede bag krydderihylden :(. Jeg har behov for at tale med en som har nogen ideer til hvad der kan gøres. Jeg ville helst slippe for den centrale udsugning, men om hvorvidt det er en god ide eller ej, og om det kan klares med seperate blæsere på badeværelser etc, ja der skal nok kyndig vejledning til. Men tak for input .
michael k Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Det tværgående aftræksrør på billedet. Det sidder desværre samlet i en centraludsugning nede bag krydderihylden :(. Jeg har behov for at tale med en som har nogen ideer til hvad der kan gøres. Jeg ville helst slippe for den centrale udsugning, men om hvorvidt det er en god ide eller ej, og om det kan klares med seperate blæsere på badeværelser etc, ja der skal nok kyndig vejledning til. Men tak for input . det er op til dig selv hvad du synes er bedst og lettest ... hvis du kobler noget på et centralt udsugningsanläg SKAL det (feks. emhätte) väre passivt dvs der må ikke väre bläser i ellers risikerer du at madosen suser ud af udsugningen i sovevärelset o. lign. og det er ikke fedt man kan altid håbe på at det suser ud af naboens udsugning i hans sovevärelse ehhe ... men hvis der er sug nok i centralsystemet er det fint nok med en passiv = ingen stöj fra bläser og har du centralsysten har du ikke bläsere på badevärelset :) og må ikke ha det .. men det har intet med en blikkenslager at göre... det er et ventilationsfirma du skal ha fat i ps billeder virker ikke :) derfor den kommentar
mickiii Besvaret November 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2009 det er op til dig selv hvad du synes er bedst og lettest ... hvis du kobler noget på et centralt udsugningsanläg SKAL det (feks. emhätte) väre passivt dvs der må ikke väre bläser i ellers risikerer du at madosen suser ud af udsugningen i sovevärelset o. lign. og det er ikke fedt man kan altid håbe på at det suser ud af naboens udsugning i hans sovevärelse ehhe ... men hvis der er sug nok i centralsystemet er det fint nok med en passiv = ingen stöj fra bläser og har du centralsysten har du ikke bläsere på badevärelset :) og må ikke ha det .. men det har intet med en blikkenslager at göre... det er et ventilationsfirma du skal ha fat i ps billeder virker ikke :) derfor den kommentar Arhh ok - så prøver vi med et eksternt billede. Men tak for hjælpen, jeg må forsøge mig med et ventilationsfirma :)
michael k Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Arhh ok - så prøver vi med et eksternt billede. Men tak for hjælpen, jeg må forsøge mig med et ventilationsfirma :) haha fedt med den popup der fulgte med .. et webcam chat med en tös der legede med en dildo
mickiii Besvaret November 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2009 hehe, ja det var så ikke lige meningen :D
michael k Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 jaja det ska du jo sige ... :)
Thomas Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Hey, Vi skal til at have lavet nyt køkken, men inden da, så skal vi hare forberedelserne overstået. Heriblandt er vores rørføring ifm. udsugning og emhætte. Ideelt set, så skal vi have skjult tværgående rør, som vist herunder, og nu er det så at jeg er i tvivl - er det en rörmokare@blikkenslager man ringer til? Hvis der er nogen der kan hjælpe med dette, eller kender / kan anbefale en som kan, så hører jeg meget gerne om det. På forhånd mange tak. Hvorfor ikke helt droppe rørene? Du kan jo i dag få emhætter med kulfilter(tror jeg det hedder) Der behøver du ingen rør!
michael k Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Hvorfor ikke helt droppe rørene? Du kan jo i dag få emhætter med kulfilter(tror jeg det hedder) Der behøver du ingen rør! de tager bare ikke al lugt og fedt desvärre
Mohlin Besvaret November 4, 2009 Rapporter Besvaret November 4, 2009 Varför inte låta de ligga som nu, men ni sätter en passbit upp från skåpen till taket så att det döljer rören. Så har vi gjort. Så slipper man hålla på och torka ovanpå skåpen också.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu