Gio Skrevet November 6, 2009 Rapporter Skrevet November 6, 2009 http://reviews.cnet.com/8301-31066_7-10390928-267.html?part=rss&tag=feed&subj=Crave "The ESP module is a hideaway box that connects to (and is powered by) your vehicle's OBD-II diagnostics port. The device gathers information about your vehicle's performance and relays that info via a Bluetooth data connection to your Garmin Nuvi GPS device atop your dashboard."
Rikke Rost Besvaret November 6, 2009 Rapporter Besvaret November 6, 2009 Spændt på om det kommer til tidligere modeller. Det kunne jeg godt bruge i Audien :)
Kim H Besvaret November 6, 2009 Rapporter Besvaret November 6, 2009 Spændende Gio Du holder os vel orienteret om udviklingen, f.eks. når den kommer på markedet i Sverige :)
Don A Besvaret November 6, 2009 Rapporter Besvaret November 6, 2009 YES, sådan en skal jeg have i Jetta'en.. bare den ikke får strøm via cigartænder, for det var ikke på mode da de bygget den i 86 :D
Rikke Rost Besvaret November 7, 2009 Rapporter Besvaret November 7, 2009 Det var på højeste mode! Starlet'en har en..... Det er bare fordi ud ikke kan finde den...... *:D YES' date=' sådan en skal jeg have i Jetta'en.. bare den ikke får strøm via cigartænder, for det var ikke på mode da de bygget den i 86 :D[/quote']
Don A Besvaret November 7, 2009 Rapporter Besvaret November 7, 2009 Det var på højeste mode! Starlet'en har en..... Det er bare fordi ud ikke kan finde den...... *:D kan du så ikke finde den til mig :D .. den sidder i al fald ikke ved siden af sædevarmen som var på mode i 86:tongue2:
Rikke Rost Besvaret November 7, 2009 Rapporter Besvaret November 7, 2009 Har du kigget i askebægeret?
Don A Besvaret November 7, 2009 Rapporter Besvaret November 7, 2009 Har du kigget i askebægeret? yes sir. Der er den ikke..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu