Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg kan som Rikke Rost også nikke til noget Type-R (utroligt nok). Kender flere der har tæsket rundt i ældre Honda'er længe - og de holder altså fint. Når noget går i stykker koster det ingenting på de japser biler.

Besvaret

Hägganäs auto har en 2004'er til 125.000 sek - den bedste af honda type R modellerne, eftersigende. Men det er så også 100.000 sek over TNI's budget ? - men kan formentlig betale sig i længden, hvis han agter at have den en 3-5 år.

Besvaret

Har selv haft en 1995 volvo 850 t5 uden R den kørte uden problemer. Jeg fik den lavet hos Hasse der har et lille skummelt værksted, men han var billig og som tidligere sagt kan alle skrue på sådan en. Jeg ville holde mig til volvoen og lede i en rum tid til den rette dukker op og måske nøjes med en t5 uden r med 225hk, så kan du chippe den til min. 275hk. Du skal jo nok regne med at skulle slippe et par tusinde til så du ikke køber katten i sækken. Prut ham her ned http://www.blocket.se/halland/Volvo_855_2_3_Turbo_T5__Valvardad_24585304.htm?ca=23_3&w=2 God jagt Leon

Besvaret
Men det er så også 100.000 sek over TNI's budget ?
præcis
Har selv haft en 1995 volvo 850 t5 uden R den kørte uden problemer. Jeg fik den lavet hos Hasse der har et lille skummelt værksted, men han var billig og som tidligere sagt kan alle skrue på sådan en. Jeg ville holde mig til volvoen og lede i en rum tid til den rette dukker op og måske nøjes med en t5 uden r med 225hk, så kan du chippe den til min. 275hk. Du skal jo nok regne med at skulle slippe et par tusinde til så du ikke køber katten i sækken. Prut ham her ned http://www.blocket.se/halland/Volvo_855_2_3_Turbo_T5__Valvardad_24585304.htm?ca=23_3&w=2 God jagt Leon
ganske spændende bil du lige fandt frem her :-) 226hk er sikkert også nok til mig den første tid :-) og så kan jeg altid vente med en evt chip hvis det skulle blive nødvendigt
Besvaret
Ville tage Michaels Ks priser med et grant salt - har endnu ikke set ham sige en pris, som holder når man selv kigger samme steder - måske også derfor de altid er uden links til den faktiske genstand :-) Men jeg kan jo tage fejl :-)
tja nu kan du jo få selvsamme cykel for 30000 her i sverige dere re ndda en bane r1 til 21000 på blocket og sidst jeg kiggede på allegro.pl lå den billigeste r1´er som var en 99 på 6200zl og jeg har ikke lige kigget hvad zlotien ligger på nu men da lå den på ca 2.5sek men du kan jo evt underbygge din egen påstand ved at nävne en eneste pris jeg har sagt som jeg ikke har kunnet underbygge...
Besvaret
præcis ganske spændende bil du lige fandt frem her :-) 226hk er sikkert også nok til mig den første tid :-) og så kan jeg altid vente med en evt chip hvis det skulle blive nødvendigt
t5 og t5r motoren er jo den samme bare med anden software så du kan ligeså godt köbe en t5 hvis du vil vide lidt om volvo har jeg en kammerat du kan få nummeret til så kan han fortälle dig pros og cons ved 850 og hvem ved måske hjälpe dig med at finde en fin en ..
Besvaret
Ellers ford mondeo 2.5 V6 fra 1995 og frem, kunne være et bud. Bund solid motor, dog tag dig i agt for dem helt uden servicebog. De skal have service op til i hvert fald 150.000 km - ellers kan det være et dyrt bekendtskab. Højt olie forbrug dog, og sørg for at tjekke mislyde og evt oliespild - det må der intet være af.
Tja, problemet er nok de ligger en del over prisen, men stadig rimelig ny til gode kr. Et eksempel med lave km http://www.blocket.se/malmo/Ford_Mondeo_ST220___Sista_veckan_nu___24466828.htm?ca=23_11&w=0 Søg ford st220 på blocket og der er alene i malmø nogle stk. Har hørt fra en ford mek. at der kan være stor forskel på hvordan v6'erne trækker så de skal prøves hver enkelt (gerne flere for at sammenligne) - drikker også lidt, men for sjov så går det vel?
Besvaret

hvis du gider lave lidt har jeg en mondeo fra 96 med 2.5v6 motoren .. den har fået ny top men ham der byttede den har sat den forkert sammen så den skal ha en ny toppakning.. og så er der lidt rust på den mest i skärmkanter... men tror du kan få den for en tusse eller 2

Besvaret
tja nu kan du jo få selvsamme cykel for 30000 her i sverige dere re ndda en bane r1 til 21000 på blocket og sidst jeg kiggede på allegro.pl lå den billigeste r1´er som var en 99 på 6200zl og jeg har ikke lige kigget hvad zlotien ligger på nu men da lå den på ca 2.5sek men du kan jo evt underbygge din egen påstand ved at nävne en eneste pris jeg har sagt som jeg ikke har kunnet underbygge...
basse?.......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...