Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej :D nu har jeg siddet og kigget stort set over alt på nettet og kan simpelhent ikke finde ud af reglerne for at bo i svergie og køre i danmark ved man skal være et vis antal dage i sverige eller nætter for kunne gøre det uden at få problemer med politiet nogle som ved hvor jeg kan finde det

Besvaret
hej :D nu har jeg siddet og kigget stort set over alt på nettet og kan simpelhent ikke finde ud af reglerne for at bo i svergie og køre i danmark ved man skal være et vis antal dage i sverige eller nætter for kunne gøre det uden at få problemer med politiet nogle som ved hvor jeg kan finde det
Hvad skulle problemet være med at bo i Sverige og køre i DK? Jeg kører da tit i DK uden problemer :laugh: Okay seriøst, regner med at du snakker om at køre din svenske bil i DK, når du bor her (ved ikke om der skal være gåseøjne omkring "bor"). Brug søgefunktionen herinde og du skal finde. Der findes utallige tråde ang. dette (hvis du skal køre i svensk indregistreret bil, skal din "centrum for livsinteresse" være i SE).
Besvaret

og du får ikke problemer med politiet .. politiet er ret ligeglade det er told og skat som kommer efter dig og de tager bare bilen gir dig store böde osv hvis du snyder så det kan hurtigt koste dig mange hundredetusinde så brug pengene på afgiften på en dansk bil istedet så kan du köre alt det du vil uden at skulle kigge dig over skulderen og nej der er ingen regel der siger nogetsomhelst med et vis antal dage eller nätter det er så vagt formuleret som "centrum for livsinteresse" og det er op til told og skat at bedömme hvir din sådan er..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...