Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Min turbodiesel er chippet og nu skal jeg have den synet. Er der nogle problemer i det eller skal jeg afmontere den. Det er en lille boks, men stor nok til man ikke kan undgå at se den og besværlig at montere/afmontere.

Besvaret
hvis den ikke sviner mere end normalt' date=' så lad den dog sidde?[/quote']Kan jo tænkes bilens identitet er så meget ændret, at den ikke vil gå igennem syn med denne boks på.
Besvaret
Kan jo tænkes bilens identitet er så meget ændret' date=' at den ikke vil gå igennem syn med denne boks på.[/quote'] vel næppe en tagboks den chip er smidt i? eller hvis en tester kommer på, så vil den sige VW? eller andet stelnummer? jeg har på fornemmelsen at de er pænt ligeglade med om den er chippet eller ej, det eneste de går op i er om den sviner for meget i forhold til grænserne for det køretøj.
Besvaret
vel næppe en tagboks den chip er smidt i? eller hvis en tester kommer på, så vil den sige VW? eller andet stelnummer? jeg har på fornemmelsen at de er pænt ligeglade med om den er chippet eller ej, det eneste de går op i er om den sviner for meget i forhold til grænserne for det køretøj.
Det drejer sig om en Range Rover. Er alene monteret for at kunne følge lidt bedre med trafikken og få en bedre brændstoføkonomi....hvilket faktisk også lykkedes. Det er også mit indtryk, at sålænge den ikke sviner mere end tilladt så burde den gå igennem. Well, det finder jeg i hvertfald snart ud af.
Besvaret
Og jeps.....lige præcis en boks er ngoet lort til den slags. Den hæver kun diesel trykket. en rigtig OBD er ikke noget problem at få igennem på en bil med bredbåndslambda!
ja du kan have ret i det, bortset fra det, så sviner min mere uden boks på end med..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...