CAC Skrevet December 1, 2009 Rapporter Skrevet December 1, 2009 Jeg har fået at vide af comhem at hvis jeg vil se HDTV skal jeg have en boks, selvom mit fjernsyn har mpeg 4. Jeg kører pt. med den store digitale pakke fra comhem, og lige i dag har de inkluderet et par HD kanaler i den pakke. Til min overraskelse virker de helt fint, på trods af at de havde fortalt mig noget andet Superflot billede, men er der nogen der kan forklare mig hvad der sker? Det kan jo være at jeg har misforstået noget
Don A Besvaret December 1, 2009 Rapporter Besvaret December 1, 2009 Jeg har fået at vide af comhem at hvis jeg vil se HDTV skal jeg have en boks, selvom mit fjernsyn har mpeg 4. Jeg kører pt. med den store digitale pakke fra comhem, og lige i dag har de inkluderet et par HD kanaler i den pakke. Til min overraskelse virker de helt fint, på trods af at de havde fortalt mig noget andet Superflot billede, men er der nogen der kan forklare mig hvad der sker? Det kan jo være at jeg har misforstået noget du har sikkert en com hem box idag ik?? som ikke er HD, så for at se HD skal du hav en HDbox. kan godtvære du evt kan se kanalerne men ikke i HD kvalitet.. GIO ret mig, ved jeg nok ikke har helt ret..:D
CAC Besvaret December 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2009 du har sikkert en com hem box idag ik?? som ikke er HD' date=' så for at se HD skal du hav en HDbox. kan godtvære du evt kan se kanalerne men ikke i HD kvalitet.. GIO ret mig, ved jeg nok ikke har helt ret..:D[/quote'] Nope, jeg har ingen boks, "hence the confusion" ;)
CAC Besvaret December 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2009 Fra comhems hjemmeside Ta reda på vilka tv-modeller med inbyggd digital mottagare som fungerar med våra sändningar. Vi kan tyvärr inte garantera att alla våra tjänster fungerar på de här tv-apparaterna. Om du vill vara säker på att allt kommer att fungera bör du använda någon av våra godkända digitalboxar. Observera att SVT HD är den enda HD-kanal som i dagsläget fungerar med kombinationen av inbyggd digitalmottagare och våra abonnemang för Digital-tv. För att ta del av vårt fullständiga HD-utbud rekommenderas en av våra HD-boxar. Nedenfor er så en liste med fjernsyn hvor mit er på listen. Jeg tror såmænd forklaringen kan være at de bare misinformerer for at være sikker på at HDTV virker alle steder og ikke mindst tjene en masse penge på at sælge bokse!
spinner Besvaret December 2, 2009 Rapporter Besvaret December 2, 2009 Det kan være at ComHem pt kører uden card pairing. Da vi i sin tid fik vores abonnement, fungerede det også fint, med kortet sat direkte i TV'et med et CA-modul. Efter en måneds tid, hvor det havde fungeret upåklageligt, virkede HD-kanalerne så ikke længere, da de aktiverede Card Pairing (eller hvad de nu kalder det). Fik en HD boks, hvor de så noterede nummeret, og parrede til vores kort, og så spillede det igen. Alternativt er der vidst nogle TV modeller, som er godkendt til deres kort (eller også er det Boxer), som man så kan få parret, så det fungerer på samme måde. Men så længe du ikke har oplyst noget nummer på dit TV, som de kan matche med dit kort, tyder det på at de pt. kører uden Card Pairing. Så desværre er det nok en stakket frist.
CAC Besvaret December 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 2, 2009 OK, supergodt svar. Tak for det :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu