Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg holder meget af Tulips baconleverpostej med appetit agurker, men nu er både den lokale Coop og Coop i Jägersro holdt op med at sælge det. Hvorfor? Er det en del at en køb svensk kampagne?

Besvaret
Jeg holder meget af Tulips baconleverpostej med appetit agurker' date=' men nu er både den lokale Coop og Coop i Jägersro holdt op med at sælge det. Hvorfor? Er det en del at en køb svensk kampagne?[/quote'] ICA forhandler det, også i deres ica nära :-)
Besvaret

Grise er også svin

Jeg holder meget af Tulips baconleverpostej med appetit agurker' date=' men nu er både den lokale Coop og Coop i Jägersro holdt op med at sælge det. Hvorfor? Er det en del at en køb svensk kampagne?[/quote'] ICA sælger Tulip leverpostej, de har også Shulstad brød og de andre ting vi skal have for at overleve her. :th2: Kunne godt være en taktisk manøvre, Sverige bevæger sig på en knivsæg i forhold til EU med deres køb svensk. Den svenske ombudsmand har givet DK medhold i nogle af vores klager, men nu har de fundet på at sige at produkterne ikke nødvendigvis skal være svenske, men "produceret efter svenske principper", de principper som de er så stolte af.......: http://www.ettlivsomgris.se/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...