Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har lige modtaget denne dejlige mail fra Broen: Danske Bank har meddelt, at de ikke længere accepterer, at deres MasterCard Direct benyttes på BroPas-aftalen, da det er et online kort. Vi bliver desværre nødt til at spærre din aftale indenfor de nærmeste dage, men vi åbner den igen, så snart vi har registreret dit nye kort. Jeg har efterfølgende snakket med både banken og Broen's kundeservice, og danske bank's eneste løsning er at udskifte mit kort til et VISA kort da det ikke checker for dækning. Men er det noget andre har oplevet ? Ved i om der stadig er mulighed for at tilmelde sig betalingsservice ?

Besvaret
Danske Bank har meddelt, at de ikke længere accepterer, at deres MasterCard Direct benyttes på BroPas-aftalen, da det er et online kort. Vi bliver desværre nødt til at spærre din aftale indenfor de nærmeste dage, men vi åbner den igen, så snart vi har registreret dit nye kort.
Interessant, jeg har også mit mastercard tilknyttet min bropasaftale -og har Danske Bank, men har ikke modtaget nogen mail om at det ikke var muligt... Hvad er et online kort?... Hov, er det dit svenske mastercard du har på aftalen? (jeg har mit danske). Mystisk, men jeg får vel mail snart så:sick:
Besvaret
Interessant' date=' jeg har også mit mastercard tilknyttet min bropasaftale -og har Danske Bank, men har ikke modtaget nogen mail om at det ikke var muligt... Hvad er et online kort?... Hov, er det dit svenske mastercard du har på aftalen? (jeg har mit danske). Mystisk, men jeg får vel mail snart så:sick:[/quote'] TJaaa.. Det var mit danske mastercard der var tilknyttet aftalen, og jeg tror at problemet lå i at det er et debit kort (der står også på kortet: Electronic Use Only). Kortet virker ellers uden problemet i udlandet og alle andre steder der tager mastercard. Så jeg bad dem checke om der var samme problem på mit svenske kort, og det mente de ikke der var, så jeg skiftede bare dertil. De foreslog også selv at jeg benyttede et benzin kort, men det eneste jeg har af dem er et volvokort, og det tager de ikke :). Ellers var alternativet at modtage faktura mod en 50 kr afgift om måneden, og det syntes jeg var lidt groft :).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...