michelenicolas Skrevet December 17, 2009 Rapporter Skrevet December 17, 2009 Hej, nogen der har erfaring med hvilket statsamt man skal have til at optage en ny sag ift samvær når man som far bor i sverige og barnet bor i DK??
skallstorp Besvaret December 17, 2009 Rapporter Besvaret December 17, 2009 Ikke nogen klog bemærkning Ikke nogen klog bemærkning, Jensren. spörg moderen' date='[/quote']
skallstorp Besvaret December 17, 2009 Rapporter Besvaret December 17, 2009 Bopæl Jeg vil tror at du henvender dig i det der hører til moderens bopæl. Andet er vel ikke muligt. Men det hedder vist ikke statsamtet mere. Held og lykke med det. Hej' date=' nogen der har erfaring med hvilket statsamt man skal have til at optage en ny sag ift samvær når man som far bor i sverige og barnet bor i DK??[/quote']
alexzuz Besvaret December 17, 2009 Rapporter Besvaret December 17, 2009 Statsforvaltningen Det hedder statsforvaltningen i dag og hører under regionerne. Prøve at kontakte dem i den region barnet bor i, de må da i det mindste kunne hjælpe dig videre.
michelenicolas Besvaret December 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 18, 2009 Kbh kommune siger det er de svenske, men de siger de jo intet har med barnet at gøre.
baerens Besvaret December 19, 2009 Rapporter Besvaret December 19, 2009 jeg har lige været igennem det samme du skal igennem i danmark nå barnet bor i danamrk mit var barn bode i dk mor bode i dk og jeg i sv .. så det lyder som det samme og jeg skulle møde op i danmark håber det hjælper lidt .. kenneth baerens
michelenicolas Besvaret December 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2009 må vi prøve, tak
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu