Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Forstår ikke ikke helt hvad du mener med det? Champagnefarven, hvad hedder den hos audi?
at det er vist pænt lige meget med de 10.000.000.000 tons salt som bliver smidt på vejene i dk/sydsverige det "problem" har du ikke down there :) det er vist ikke en modefarve, så den skal nok bestilles særskilt (ellers kan jeg bare ikke hitte rundt på audi's side) kan kun finde blå, grå, røde malet biler derinde. men hvorfor ikke bare vælge kuløren med hjertet, så er du nok ikke så ked af det når du skal vaske bilen "ofte" :)
Besvaret
at det er vist pænt lige meget med de 10.000.000.000 tons salt som bliver smidt på vejene i dk/sydsverige det "problem" har du ikke down there :)
Okay på den måde ja..
men hvorfor ikke bare vælge kuløren med hjertet' date=' så er du nok ikke så ked af det når du skal vaske bilen "ofte" :)[/quote'] Ja det har du ret i, vil ikke udelukkende vælge en farve fordi den er nem at holde osv., men ville bare høre folks meninger så jeg ikke vælger drømmefarven og efterfølgende bliver skuffet.. Har en sort BMW nu og det synes jeg er en mega fed farve.. men de hvide pletter på fronten efter stenslag er mindre fede og ses meget tydeligt når den står nyvasket.. Jeg hælder dog stadig mest til de mørke farver, så om det skal være helt sort eller en mørkegrå som daytona skal jeg have gjort op med mig selv.
Besvaret
Okay, jeg har kun set den på deres små "plader" med de forskellige farver.. det er lidt svært at vurdere synes jeg.. Er der nogle af jer der har den farve på jeres bil?
Min A6er er også i daytaonagrå - klart den fedeste farve... Hvid var en modefarve, og rød, ja så presser man citronen ;) Sølv, sort og mørkeblå = direktørslæde/firmabil i dk ;)
Besvaret

Vi var hos Audi i Helsingborg efter en rs6 da den kom frem. Mener det er halvandet år siden. Den var ikk kommet til Sverige endnu, så måtte komme igen. Meget dårlige sælgere og var der 3 gange med 3 forskellige sælgere. De var alle lige dårlige og den ene arbejdede normalt i Malmø sagde han. Men det blev ikk til nogen Audi til os for den omgang. Gad dem slet ikk til sidst

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...