Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey Hey.. Jeg har læst mig til meget dårligt om Audi i Malmø, gælder de samme ting for Audi i Helsingborg? Da jeg er i mine overvejelser omkring køb af ny Audi vil bare vide om man skal køre derop og købe den i stedet for i Malmø? iøvrigt, hvor meget kan man presse dem? og har i nogle gode tricks til at få mest ud af dem? Mvh Kasper.

Besvaret

Jeg har ikke erfaring med Audi i Helsingborg, men har til gengæld med Audi i Malmö. Vi havde sat os for at købe den nye A4 Avant, og var dernede og få et tilbud, eller... tilbud er måske så meget sagt. Efter at være oppe på et prisskilt på knap 500.000 SEK med masser af udstyr, tilbød den kvindelige sælger en rabat på SEK 15.000. Jeg skal ikke kunne sige om deres avance er meget lav på en ny bil, men for mig at se, så var det lidt latterligt. Istedet købte vi en demo-model i Hudiksval, og fik den fragtet til Audi i Malmö. Det var en fornøjelse at se sælgeren udlevere nøglerne til vores 'nye' vogn, som hun reelt set kunne have solgt os :lol:.

Besvaret

Ja det var sgu ikke meget hun ville give.. Jeg har også samlet drømmebilen som jeg vil have den omkring de 500.000 sek. nogen der ved hvor lang leveringstid der er på en ny vogn? og vil audi være interesseret i at tage min bmw i bytte, eller skal jeg få skudt den af andet steds?

Besvaret
Hey Hey.. Jeg har læst mig til meget dårligt om Audi i Malmø, gælder de samme ting for Audi i Helsingborg? Da jeg er i mine overvejelser omkring køb af ny Audi vil bare vide om man skal køre derop og købe den i stedet for i Malmø? iøvrigt, hvor meget kan man presse dem? og har i nogle gode tricks til at få mest ud af dem? Mvh Kasper.
Hvis du er parat til at køre til Helsingborg, bør du også overveje at køre til Michelsens Bil i Ystad. Jeg har kun de bedste erfaringer med dem.
Besvaret
Hvis du er parat til at køre til Helsingborg' date=' bør du også overveje at køre til Michelsens Bil i Ystad. Jeg har kun de bedste erfaringer med dem.[/quote'] Kan man også bestille fabriksnye biler i Ystad?
Besvaret
Ja det var sgu ikke meget hun ville give.. Jeg har også samlet drømmebilen som jeg vil have den omkring de 500.000 sek. nogen der ved hvor lang leveringstid der er på en ny vogn? og vil audi være interesseret i at tage min bmw i bytte, eller skal jeg få skudt den af andet steds?
Hold jer LANGT væk fra værkstedet i Malmö, de er en flok tyveknægte!! Jeg skulle have skiftet 8 tændrør på min RS6, det skulle koste 6500 inkl. tændrør, på trods af at de allerede havde skruet det første tændrør ud, jeg sagde at så skulle de holde nalderne fra min bil. Så kunne de pludselig gøre det for 3000 inkl. tændrør. Havde jeg ikke brokket mig havde det kostet 6500. En anden gang skulel de tjekke min affjedring, de vidste ikke engang hvordan systemet fungere, det skulle jeg forklare dem. Sidste gang jeg var der var den flad for strøm da jeg skulle hente den, "den skal have et nyt batteri" sagde de, jeg sagde "det er sku da jer der har spillet musik eller glemt at slukke lyset", det afviste de PÅ DET KRAFTIGSTE og sagde at mit batteri var gammelt og skulle skiftes.......kørte derfra (efter at have fået starthjælp) med rysten på hovedet, det er 2 år siden nu, behøver jeg sige at jeg stadig kører på samme batteri!?!? Jeg har ca. 20 lignende historier....HOLD JER VÆK fra Audi Malmö!!! :fight:
Besvaret
Hold jer LANGT væk fra værkstedet i Malmö, de er en flok tyveknægte!! Jeg skulle have skiftet 8 tændrør på min RS6, det skulle koste 6500 inkl. tændrør, på trods af at de allerede havde skruet det første tændrør ud, jeg sagde at så skulle de holde nalderne fra min bil. Så kunne de pludselig gøre det for 3000 inkl. tændrør. Havde jeg ikke brokket mig havde det kostet 6500. En anden gang skulel de tjekke min affjedring, de vidste ikke engang hvordan systemet fungere, det skulle jeg forklare dem. Sidste gang jeg var der var den flad for strøm da jeg skulle hente den, "den skal have et nyt batteri" sagde de, jeg sagde "det er sku da jer der har spillet musik eller glemt at slukke lyset", det afviste de PÅ DET KRAFTIGSTE og sagde at mit batteri var gammelt og skulle skiftes.......kørte derfra (efter at have fået starthjælp) med rysten på hovedet, det er 2 år siden nu, behøver jeg sige at jeg stadig kører på samme batteri!?!? Jeg har ca. 20 lignende historier....HOLD JER VÆK fra Audi Malmö!!! :fight:
Ja, har godt læst en masse dårlige historier om dem :( men hvor skal jeg så købe min nye bil henne? eller er det OK at købe bilen hos dem og så bare få lavet service og reperationer andre steder?
Besvaret
Ja, har godt læst en masse dårlige historier om dem :( men hvor skal jeg så købe min nye bil henne? eller er det OK at købe bilen hos dem og så bare få lavet service og reperationer andre steder?
Kan jo hænde at man er nød til at bruge deres værksted, hvis det er noget i forbindelse med handlen, de får ikke lov at røre min cykel på det værksted. Spurgte engang også om pris på ny bil hos dem på Pilotgatan, fik den mest ubehøvlede behandling, vi købte en Lexus.....:laugh:
Besvaret
Kan jo hænde at man er nød til at bruge deres værksted, hvis det er noget i forbindelse med handlen, de får ikke lov at røre min cykel på det værksted. Spurgte engang også om pris på ny bil hos dem på Pilotgatan, fik den mest ubehøvlede behandling, vi købte en Lexus.....:laugh:
Okay, jeg var derovre i dag og fik nu en meget fin behandling men første gang jeg var derovre gad de dårligt sige hej og spørge om der var noget de kunne hjælpe med.. men 3-4 måneders leveringstid ARGH!!... ang. udrustning, er der nogle der vil anbefale Tillsatsvärmare med fjärrkontroll og præcis hvordan fungerer det?
Besvaret

Jeg fik da ca. SEK 50.000 i rabat da jeg købte ny A4 3.0 TDI Avant (pris på den anden side af 500K) i november 2008 - til levering januar 2009 Ligeledes fik jeg omkring SEK 50.000 da jeg købte en A6'er i november 2005 (levering januar 2006). Sælger begge gange hos Audi Malmö var Lisa Wulkan

Besvaret
Jeg fik da ca. SEK 50.000 i rabat da jeg købte ny A4 3.0 TDI Avant (pris på den anden side af 500K) i november 2008 - til levering januar 2009 Ligeledes fik jeg omkring SEK 50.000 da jeg købte en A6'er i november 2005 (levering januar 2006). Sælger begge gange hos Audi Malmö var Lisa Wulkan
Okay, hvordan fik du så de 50k i rabat? sagde du bare at du ville have rabat, eller tilbød hun det selv?
Besvaret
Okay' date=' hvordan fik du så de 50k i rabat? sagde du bare at du ville have rabat, eller tilbød hun det selv?[/quote'] Første gang (nov. 2005) var en form for forhandling - i 2008 fik jeg det automatisk inkluderet i det tilbud jeg fik.
Besvaret
Første gang (nov. 2005) var en form for forhandling - i 2008 fik jeg det automatisk inkluderet i det tilbud jeg fik.
Okay, jeg må se om ikke også jeg kan forhandle en klækkelig rabat.. Tror jeg vil prøve at skrive til ham i Ystad om han kan give mig et tilbud.
Besvaret

Hold jer væk fra Audi / VW I Helsingborg. De har lige så elendig service som i Malmö - og har prøvet begge. Det er også samme ejere - Volkswagen AG, så det er nok derfor servicen er lige ringe. De havde min vogn inde - en touareg V10, og de kludrede rundt i det i flere måneder - den blev aldrig lavet hos dem, men regningen - den fik jeg skam lov til at betale. fuck jeg var arrig!

Besvaret

Køb hvor du får den største rabat :) Du behøver jo ikke benytte værkstedet i malmø. Jeg købte bil i 2007 hos audi i malmø, og fik lidt over 70K i rabat på en A6 avant 2,7 tdi... Det enste jeg gjorde var at sende en mail, med den udstyrskonfiguration jeg ønskede, og herefter mailede vi lidt mere frem og tilbage inden aftalen og en fin rabat var i hus :)

Besvaret

Jeg tror det bliver hos Michelsens bil i Ystad jeg skal købe min nye bil.. smadderflink sælger og han var ærlig når jeg spurgte ham omkring ekstraudstyr og forskellige ting.. Derudover smækkede han en rabat på 61000 sek på bordet uden jeg rent faktisk havde spurgt om noget.. Så skal der bare vælges farve!?!? det er svært når ikke alle farver er på udstillingsmodellerne.. ved godt det er meget individuelt, men alligevel er der nogle der har nogle bud? har selv kigget på Daytonagrå pärleffekt...

Besvaret

Daytonagrå er en nice farve... Og er uenig i Breznews kommentar. Det er en mørk farve, så støv ses lidt, men ikke nær i samme omfang som sort. Skidt fra vinter ses, men igen ikke så slemt som andre lysere farve.

Besvaret
Okay, jeg har kun set den på deres små "plader" med de forskellige farver.. det er lidt svært at vurdere synes jeg.. Er der nogle af jer der har den farve på jeres bil?
ja, den hedder hos andre fabrikanter bare pistongrey, dark pearlgrey osv. den "mørkegrå" har det slemmest om vinteren den "smaragdsorte" har det slemt hele året den "champagnefarvet" er faktisk den mest praktiske hele året du har meget mere held med at holde farven der hvor bilerne er bygget (mellem/syd tyskland) :)
Besvaret
Okay, jeg har kun set den på deres små "plader" med de forskellige farver.. det er lidt svært at vurdere synes jeg.. Er der nogle af jer der har den farve på jeres bil?
Jeg har en Daytonagrå RS6, er ret tilfreds med farven, ikke for følsom for skidt. Men i dette vejr er den selvfølgelig svær at holde pæn. :fight:
Besvaret
Jeg har en Daytonagrå RS6' date=' er ret tilfreds med farven, ikke for følsom for skidt. Men i dette vejr er den selvfølgelig svær at holde pæn. :fight:[/quote'] Jeg har smidt dig en PM :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...