Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har arbejdet tidligere på en dansk webshop med økologisk udstyr og børnetøj i København, men søger nu job i Malmø. Er uddannet billedkunstner fra London og Malmø. Kan en masse ting med web, søger deltidsstilling eller freelance. Har boet i Malmø siden 2007.

Besvaret

Glem det. Der findes ingen job i Malmø og skulle der mod forventning findes et enkelt eller to, så kan du roligt regne med at den svenske HR funktion allerede har eller kommer til at ansætte en lokal Skåning, kammerat eller ven eller vens ven. eller noget andet neputisme-fjæsbog-dingelinglinked agtigt bullshit. Lykke til alligevel.

Besvaret

elbilen ville bare sige at jeg var arbejdsløs her i en periode sidste år, søgte job primært i DK. Efter en 1mdr blev kontaktet af et Svensk firma som havde set mit CV og tilbød mig et intervju...startede hos dem 1 nov 2009 og er der siden. Tror det er ligeså svært at finde noget i KBH nu for tiden.... :) Stine B Hvad er det du kan med web?...

Besvaret
Glem det. Der findes ingen job i Malmø og skulle der mod forventning findes et enkelt eller to, så kan du roligt regne med at den svenske HR funktion allerede har eller kommer til at ansætte en lokal Skåning, kammerat eller ven eller vens ven. eller noget andet neputisme-fjæsbog-dingelinglinked agtigt bullshit. Lykke til alligevel.
Hvem har generet dig? Det er dårlig stil at skrive på den måde. Kim
  • 3 years later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...