Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Æv æv æv !!! http://hd.se/helsingborg/2010/01/04/slutseglat-med-ace-link/ Man havde jo nok håbet at de havde fundet en løsning.
Svært når HH og scandlines slår pjalterne sammen med ens bookning og afgange - så skal der altså meget til, før man vælger en lille gyngebåd foran en stabil færge, som forøvrigt kommer lige så hurtig over, og ligger til direkte i knutpunkten i overdækket adgang til tåge og taxaer :) Men en del af charmen er forsvundet - sundbusserne har været der i mange år jo.
Besvaret
Svært når HH og scandlines slår pjalterne sammen med ens bookning og afgange - så skal der altså meget til, før man vælger en lille gyngebåd foran en stabil færge, som forøvrigt kommer lige så hurtig over, og ligger til direkte i knutpunkten i overdækket adgang til tåge og taxaer :)
Hvad i alverden er det for en båd du er med ? De Scandlines færger jeg har taget i over 8 år er sjældent inde til tiden (onsdag 25 min forsinket hjem og i morges mindst 5 min forsinket) og det er kun blevet værre efter sammenlægningen , men tilgengæld er den Acelink færge jeg tager når jeg ikke cykler (hvilket det ikke bliver så meget af for tiden) inde i rigtigt god tid hver morgen. Giv mig sundbusserne tilbage !!
Besvaret
Så er det da bare til lommerne Steen......Det står dig frit for at drive det videre. :)
Tja, men så skulle der laves en lille båd mere og de 2 store skulle sendes tilbage til Norge. Det er rigtig fine både, men enhver kunne jo se at der ikke er økonomi i sådan nogle skuder. Det kunne sikkert køre hvis man kom af med dem og gælden der er løbet op på lejen af dem.
  • 1 month later...
Besvaret
Tja' date=' men så skulle der laves en lille båd mere og de 2 store skulle sendes tilbage til Norge. Det er rigtig fine både, men enhver kunne jo se at der ikke er økonomi i sådan nogle skuder. Det kunne sikkert køre hvis man kom af med dem og gælden der er løbet op på lejen af dem.[/quote'] Der er måske håb forude http://hd.se/ekonomi/2010/02/20/tre-intressenter-vill-segla-pa-hh/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...