Guest PeterK Skrevet January 16, 2010 Rapporter Skrevet January 16, 2010 Vi har en börnetöjsbutik i Malmö C (ved SAS hotellet) som generer en masse pap mv. og söger en der kan komme og hente det 6-8 gange årligt. Der er udelukkende tale om papkasser som vi har "trykket ud" (helt flade) og sorte affaldssäkke med plast/flamingo og sommetider en pose brugte elpärer. Pr. gang fylder affaldet ca. hvad der svarer til 3-4 fyldte stationcars i A6-klassen med bagsäder nede. Man kan parkere lige ude foran butikken og det tager alt i alt ca 2 timer at hente ud i bilen og körer til forbrändingen og tömme. Rent praktisk vil vi ringe til dig og derefter skal du hente det i butikken når den er åben (ml 10-18 eller lördag 10-15) indenfor en uge. Så har du en trailer eller en varevogn er der mulighed for at tjene sek 500,- pr. gang. Send PM hvis du er interesseret og er stabil for vi har meget affald og jeg har ikke tid/plads til det längere!
michael k Besvaret January 16, 2010 Rapporter Besvaret January 16, 2010 Vi har en börnetöjsbutik i Malmö C (ved SAS hotellet) som generer en masse pap mv. og söger en der kan komme og hente det 6-8 gange årligt. Der er udelukkende tale om papkasser som vi har "trykket ud" (helt flade) og sorte affaldssäkke med plast/flamingo og sommetider en pose brugte elpärer. Pr. gang fylder affaldet ca. hvad der svarer til 3-4 fyldte stationcars i A6-klassen med bagsäder nede. Man kan parkere lige ude foran butikken og det tager alt i alt ca 2 timer at hente ud i bilen og körer til forbrändingen og tömme. Rent praktisk vil vi ringe til dig og derefter skal du hente det i butikken når den er åben (ml 10-18 eller lördag 10-15) indenfor en uge. Så har du en trailer eller en varevogn er der mulighed for at tjene sek 500,- pr. gang. Send PM hvis du er interesseret og er stabil for vi har meget affald og jeg har ikke tid/plads til det längere! sådanne mängder pap, plast og flamingo lyser jo langt väk af firma og så skal man betale mere end 500 for at komme af med sådan et läs på soptippen
Guest PeterK Besvaret January 16, 2010 Rapporter Besvaret January 16, 2010 sådanne mängder pap' date=' plast og flamingo lyser jo langt väk af firma og så skal man betale mere end 500 for at komme af med sådan et läs på soptippen[/quote'] Jeg er aldrig blevet stoppet i min stationcar og nogle gange har jeg haft anhänger med. Har kört siden 2006. Langt det meste er pap og det kan jo lige så godt stamme fra en flytning:) Flamingo og plast = 1-2 säkke pr. gang MEN skulle vedkommende blive stoppet betaler vi naturligvis!!
michael k Besvaret January 17, 2010 Rapporter Besvaret January 17, 2010 Jeg er aldrig blevet stoppet i min stationcar og nogle gange har jeg haft anhänger med. Har kört siden 2006. Langt det meste er pap og det kan jo lige så godt stamme fra en flytning:) Flamingo og plast = 1-2 säkke pr. gang MEN skulle vedkommende blive stoppet betaler vi naturligvis!! ja som du siger har du jo også taget det af 3-4 omgange hver gang ... jeg ville bare göre opmärksom på det for jeg har lige stået med problemet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu