josecarl Skrevet January 17, 2010 Rapporter Skrevet January 17, 2010 jeg håber der er nogle derude der kan hjælpe mig med dette lille spørgsmål. hvad er forskellen på de følgende dæknavne/betegnelser?? Continental PremiumContact 2 225/50R16 92W Continental PremiumContact 2 225/50R16 92W MO Continental PremiumContact 2 225/50R16 92W med list, M0 det jo samme størelse men hvad står MO for? og hvad betyder det når der står: med list, MO?
Breznew Besvaret January 17, 2010 Rapporter Besvaret January 17, 2010 jeg håber der er nogle derude der kan hjælpe mig med dette lille spørgsmål. hvad er forskellen på de følgende dæknavne/betegnelser?? Continental PremiumContact 2 225/50R16 92W Continental PremiumContact 2 225/50R16 92W MO Continental PremiumContact 2 225/50R16 92W med list, M0 det jo samme størelse men hvad står MO for? og hvad betyder det når der står: med list, MO? MO= orginal montering fra mercedes (manufacturs original mener jeg det står for) list er vel den dæk "kant" der er på for at beskytte dine fælge liidt bedre
Rene Larsen Besvaret January 17, 2010 Rapporter Besvaret January 17, 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code M0: Original tires for Mercedes-Benz
josecarl Besvaret January 27, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2010 vil det sige MO kun kan side på mercedes biler eller også på en bmw? hvordan ser jeg på fælgen og finder ud af hvilken dæk størelser der er korrekt?
Breznew Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 vil det sige MO kun kan side på mercedes biler eller også på en bmw? hvordan ser jeg på fælgen og finder ud af hvilken dæk størelser der er korrekt? nej, de har bare valgt lige netop det mærke og model af dækket til deres model linie. eks. c-classen er født med dem som standard. ser på det som sidder der i forvejen, ellers er der masser af dæksider på nettet der henviser til hvad der sidder på originalt, eller den svenske registrering, eller instruksionsbogen :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu