Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen herinde der har erfaringer med Tingdammsskolan i Oxie? Jeg tænker på det faglige og sociale men også at jeg har læst at der i fritidshjemmet skulle være trangt med plads pga for mange børn. Vi bor syd for Oxie og vores dreng skal køre med skolebus, er der nogen der har erfaringer med skolebussystemet? Og til sidst: Hvad med modersmålsundervisning. I papirerne vi fik tilsendt har vi tilmeldt os men jeg har læst andetsteds at det kun bliver oprettet hvis der er 5 elever til det pågældende sprog. Er der nogen der ved om det er oprettet pt. og som har erfaringer med om det er godt?

Besvaret
jeg har læst andetsteds at det kun bliver oprettet hvis der er 5 elever til det pågældende sprog. Er der nogen der ved om det er oprettet pt. og som har erfaringer med om det er godt?
Mig bekendt gælder den regel for en hel kommune. Eleverne kan dermed være fordelt på forskellige skoler. (Jeg arbejder i Helsingborg som lærer). Generelt kan jeg anbefale at gå i skole her, men skolerne kan være meget forskellige, så undersøg det inden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...