Lyqvist Skrevet January 28, 2010 Rapporter Skrevet January 28, 2010 Hvorfor er der så mange som ikk har billeder af deres lejlighed der inde.. så er det jo lidt svært og vide om man er intrasserret i den.. kender i ellers andre gode sidder end blocket.. ?? Det er til leje lejlighedr..
Lyqvist Besvaret January 28, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2010 .. Var lige inde på kanslihuset og meldte mig til noget der inde håber jeg.. så må vi se om der kommer noget svar fra dem snart.. :D
Thage Løbner Besvaret January 28, 2010 Rapporter Besvaret January 28, 2010 Var lige inde på kanslihuset og meldte mig til noget der inde håber jeg.. så må vi se om der kommer noget svar fra dem snart.. :D Har prøvet at melde interesse på Kansli huset, men de vender sgu ikke tilbage - selvom jeg kan se de har lejligheder til leje i det område der interesserer mig. Hvad gør man - stiller op på deres kontor i skistøvler? Hilsener Thage
skallstorp Besvaret January 28, 2010 Rapporter Besvaret January 28, 2010 Fordi det ikke er nødvendigt Det er ikke nødvendigt for at leje noget ud. Folk skal nok henvende sig uden. Der er mangel på lejligheder i Malmø. Leje altså Hvorfor er der så mange som ikk har billeder af deres lejlighed der inde.. så er det jo lidt svært og vide om man er intrasserret i den.. kender i ellers andre gode sidder end blocket.. ?? Det er til leje lejlighedr..
CalebLarue Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Hej, De prikker kanslihuset viser på deres hjemmeside på kortet er de steder hvor de har ejendommme og er ikke lejligheder som er ledige, har selv været lidt forvirret over det og ringet ind til dem, så fik jeg ovenstående svar. /Caleb
Lyqvist Besvaret January 29, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2010 .. Hmm er jeg da ikk glad for at høre.. havde håbet på jeg snart kunne flytte..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu