akk Skrevet January 29, 2010 Rapporter Skrevet January 29, 2010 Til specielt gamle brugere af Øresunds debatten. Jeg har forsøgt, at oprette et tråd under BOLIG "LINKs - Her kan du søge BOLIG & Her kan du lægge gode links ind til BOLIG søgning:" Dette er et forsøg på, at hjælpe med, at få samlet alle links til brug for boligsøgning på et sted - istedet for, at skulle igennem de mange tråde for, at finde det man som ny bruger på Øresunds debatten har mest brug for i sin bolig jagt. Jeg håber på, at nogle af jer andre garvede brugere af Øresunds debatten vil være med til, at lægge links ind - sammen med jeres beskrivelse af samme. Mvh. AKK
Don A Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 er det så ikke nok med en tråd om det..
akk Besvaret January 29, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2010 Hej Don A. Du skriver "er det så ikke nok med en tråd om det.." men ikke en yderligere forklaring. Jeg har haft behov for, at kunne finde nogle oplysninger om boligsøgning samlet på et sted - hvilket jeg har en formodning om, at også specielt andre ikke så garvede brugere af Øresunds debatten også kunne have. Derfor et forsøg på, at kunne få samlet disse oplysninger et sted. Hvis der er et sted hvor disse oplysninger ligger allerede - vil jeg naturligvis gerne orienteres om dette - istedet for, at få ovennævnte besked med en sur smily med ???. Jeg imødeser dit hurtige og positive tilbagesvar. Mvh. AKK
Don A Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Hej Don A. Du skriver "er det så ikke nok med en tråd om det.." men ikke en yderligere forklaring. Jeg har haft behov for, at kunne finde nogle oplysninger om boligsøgning samlet på et sted - hvilket jeg har en formodning om, at også specielt andre ikke så garvede brugere af Øresunds debatten også kunne have. Derfor et forsøg på, at kunne få samlet disse oplysninger et sted. Hvis der er et sted hvor disse oplysninger ligger allerede - vil jeg naturligvis gerne orienteres om dette - istedet for, at få ovennævnte besked med en sur smily med ???. Jeg imødeser dit hurtige og positive tilbagesvar. Mvh. AKK Sur.. næ den er forvirret. Tænke på at det her en din 2 tråd. Den 1 er med links og info, denn her er en trår om at du har lavet en tråd.. Det jeg mente med om ikke én var nok, den 1.:)
michael k Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 hehe tänkte nöjagtigt det samme ... nöj forummet kommer til at blive endnu mere uoverskueligt for nye mennesker hvis folk skal lave "jeg har lavet en anden tråd" - tråde
akk Besvaret January 30, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2010 D´Herre, Point taken - Jeg betragtede ikke det, at jeg i fælles forumet omtalte, at jeg vil prøve at få samlet links som en selvstændig tråd - men bare en service information. Jeg er ikke helt kendt med systemet - men vil fjerne den som forvirre hvis muligt. Mvh. AKK
MissCath Besvaret January 30, 2010 Rapporter Besvaret January 30, 2010 For min skyld må du oprette hundrede tråde med links - bare du fra nu af (og eventuelt retter det i dine allerede oprettede tråde) kalder det LINKS og ikke link´s, link's, link`s eller noget andet! Det hedder links og hvis man søger på alle de andre alternative og forkert stavede måder, så finder man i hvert fald ikke dine tråde... :th2: Tak! PS: Hvis man endelig partout skal lade ordet 'link' skille sig ud, når man sætter et 's' på, så hedder LINKs...
akk Besvaret January 30, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2010 Hej MissCath, Det er altid rart når der er nogle som gør en opmærksom på hvis man har lavet en fejl - så man kan få disse korrigeret. Tak for info. :O) Mvh. AKK
MissCath Besvaret January 31, 2010 Rapporter Besvaret January 31, 2010 Tak for en god respons! :th2: (en sjældenhed i dette forum... ;))
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu