Marraffay Skrevet February 1, 2010 Rapporter Skrevet February 1, 2010 Hej Alle. Mit lån som jeg oprette i Swedbank for 2 år siden som jeg bandt til 2 år på en rente der hed 5.15 er nu ved at udløbe og i den anledning har jeg arrangeret en samtale med min bank. Er der noget jeg skal være obs på netop nu inden jeg skriver under på noget som helst? Jeg er ikke så meget tændt på at binde i en længere periode da vi står og skal fraflytte lejligheden - måske - i den nære fremtid. Og da renten vel stadig er rimlig lav, hvad er så mit bedste valg? Håber på alle Jer bankkyndiges svar derude :) Mvh
Jabbekot Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 Vi har haft 3 mdr rörlig rente siden okt og har vel sparet 3000 om måneden siden i fht de 5.10 vi bandt os til for 2 år siden.. Er super tilfreds og skulle renten stige så skal den sg langt op bare for at udligne vore gevinst. Og det sker vel ikke på 3 mdr... Så min ydmyge mening er at binde sig til rörlig rente...
Marraffay Besvaret February 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2010 Det lyder jo som en god plan :) Hvor ligger lejet så pt for en 3mdr rørlig rente?
Lollikken Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 Det lyder jo som en god plan :) Hvor ligger lejet så pt for en 3mdr rørlig rente? http://www.comboloan.se/rantor/rates_compare.asp?Menu=Bolan Ellers så søg på: jämför räntor bolån (og det bliver vist dagens sidste overspringshandling!)
ClausN Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 Det lyder jo som en god plan :) Hvor ligger lejet så pt for en 3mdr rørlig rente? Hos Swedbank, ligger den på 1,55% uden forhandling. Personligt ligger jeg et godt stykke under hos samme bank. Alternativt er at binde i 1 år, til 1,70%. Det ville undre mig meget om der ikke kom en rentestigning til efteråret.
Marraffay Besvaret February 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2010 Tak til alle for jeres input! Vi må se hvad der sker senere så :)
CalebLarue Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 http://www.comboloan.se/rantor/rates_compare.asp?Menu=Bolan Ellers så søg på: jämför räntor bolån (og det bliver vist dagens sidste overspringshandling!) Min rørlige rente hos Danske Bank ligger på, 1,95%... Ifølge listen er deres 1 års rente på 1,75%... Føler mig godt nok snydt Skal tage kontakt til dem og høre hvad de har gang i ! /Caleb
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu