lovebuine Skrevet February 2, 2010 Rapporter Skrevet February 2, 2010 min kammerat som bor herover, er ved at købe bil, faktisk kun til 20000sek, vi har nu ringet til 3 auto forhandlere og de siger alle, NEJ i kan ikke få lån, når i arbejder i dk, de bruger vist GE money, Wasa kredit og my money finans sjovt nok fik jeg stort lån i 2007 fra GE Money og der var ingen problemer. er det sådan at reglerne er lavet om, så man faktisk ikke kan låne penge herover eller?
Mortimer Besvaret February 2, 2010 Rapporter Besvaret February 2, 2010 Han kan prøve at tage et lån uden sikkerhed i banken, nok det nemmeste når det drejer sig om så lille et beløb
lovebuine Besvaret February 2, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2010 Han kan prøve at tage et lån uden sikkerhed i banken' date=' nok det nemmeste når det drejer sig om så lille et beløb[/quote'] det er alt for dyrt, så bliver det forbrugslån, derfor man skal tage et billån, renten er billig.
jerikras Besvaret February 2, 2010 Rapporter Besvaret February 2, 2010 det er alt for dyrt' date=' så bliver det forbrugslån, derfor man skal tage et billån, renten er billig.[/quote'] ...Hvis lånet kun løber op i 20.000,- er det så ikke begrænset hvor meget dyrere et banklån er sammenlignet med et billån?
Nico_Idskov Besvaret February 23, 2010 Rapporter Besvaret February 23, 2010 Prøv at få bilforhandleren til at prøve med finansiering gennem DnB NOR. Det gjorde jeg da jeg skulle købe min til 200.000 SEK Wasa, GE og My money sagde alle nej grundet manglende synlig indkomst i sverige men hos DnB var der ingen problemer. Det var med pant i bilen og en fin rente.
sup3rior Besvaret February 23, 2010 Rapporter Besvaret February 23, 2010 Det er et spørgsmål om forhandleren gider tage snakken med dem... Med undtagelse af mit nuværende billån, har de alle været hos GE som ingen problemer havde med min manglende svenske indkomst - de skulle bare se et arbetsgiverintyg samt et par lønsedler, så var den i vinkel...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu