homer132 Skrevet February 3, 2010 Rapporter Skrevet February 3, 2010 har lige fået oprettet et domæne og sammensat min hjemmeside i iweb. forbinder fint via ftp, og uploader hele indholdet fra den folder hjemmesiden lokalt ligger i. Problemet er når den er uploader vises den ikke når jeg går ind på den. hvis jeg gendanner siden via surftown hjemmeside program kommer eksempel fint frem. Mistænker den index fil, eller strukturen fra iweb at lave rod i den. når jeg åbner index filen lokalt åbner hjemmesiden fint. men så hedder siden: www.xxxxxxx.dk/index. hvordan får man skabt en struktur hvor den ligger helt i roden? Totalt noob i hjemmeside
Rikke Rost Besvaret February 3, 2010 Rapporter Besvaret February 3, 2010 Ja...og derfor er der nogen der betaler sig fra at få lavet noget ordentligt. :D
homer132 Besvaret February 3, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 3, 2010 kan jo ligeså godt komme igang med at få det lært. Nok ikke sidste gang jeg skal have en side op og køre i dette liv. Yderligere skal den løbende opdateres da det er en firma side, så tænker det er meget rart at kende opbygningen selv
henke Besvaret February 3, 2010 Rapporter Besvaret February 3, 2010 Surftown Du skriver Surftown, har du set denne information: https://surftown.dk/support/hvorfor-vises-min-hjemmeside-ikke-nar-jeg-har-trykket-publish
homer132 Besvaret February 3, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 3, 2010 den havde jeg nu slettet. Men fik løst det. alle filerne skulle bare ind i en mappe som har samme navn som domænet. gik ikke at smide dem i roden. Så blev jeg det klogere :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu