djurs Skrevet February 11, 2010 Rapporter Skrevet February 11, 2010 Hej. er der nogen som ved hvor Bil peter, der holdt til i lund er henne nu? Jeg har engang købt en bil af ham, og vil gerne i kontakt med ham igen :-) mvh Michael
DKSEFR Besvaret February 11, 2010 Rapporter Besvaret February 11, 2010 Det er da også noget jeg lige har misset. Også lang tid siden han har været aktiv her inde.
Rikke Rost Besvaret February 11, 2010 Rapporter Besvaret February 11, 2010 Ja....der skete en del personlige ting for ham, så han har vel bare kvittet det hele, hvilket jeg godt kan følge ham i....
michael og carina Besvaret February 11, 2010 Rapporter Besvaret February 11, 2010 Bare lige for de dumme(mig) Er det Peter Bilcentrum i Hörby der er gået konkurs? Skal nemlig snart have min bil til service og brugte ham sidst
Gio Besvaret February 11, 2010 Rapporter Besvaret February 11, 2010 Bare lige for de dumme(mig) Er det Peter Bilcentrum i Hörby der er gået konkurs?Åbenbart, ja.
GoldMan Besvaret February 12, 2010 Rapporter Besvaret February 12, 2010 Snakker i om bilcentrum falkenberg? Købte en hos dem for 4 måneder siden...
Rikke Rost Besvaret February 12, 2010 Rapporter Besvaret February 12, 2010 Det skrev du bare ikke................... Snakker i om bilcentrum falkenberg? Købte en hos dem for 4 måneder siden...
michael k Besvaret February 12, 2010 Rapporter Besvaret February 12, 2010 Det skrev du bare ikke................... HAHAHA sig mig er det bilcentrum i Kiruna?
Kvalm Besvaret February 12, 2010 Rapporter Besvaret February 12, 2010 Åbenbart, ja. Dét er jeg sgu ked af at høre -> fik altid en ultra god behandling af Peter !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu