Miriam Skrevet February 24, 2010 Rapporter Skrevet February 24, 2010 min er desværre stoppet og min hund er vist ved at være lige lovlig langhåret, nogle der kan anbefale en ?? Det er en Amerikansk Cocker
Rikke Rost Besvaret February 24, 2010 Rapporter Besvaret February 24, 2010 Du kan gå ind til en hvilken som helst frisør herovre.....standarden er ikke bedre......:D Lidt alá Nørrebrogade....... min er desværre stoppet og min hund er vist ved at være lige lovlig langhåret' date=' nogle der kan anbefale en ?? Det er en Amerikansk Cocker[/quote']
Miriam Besvaret February 24, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 24, 2010 Du kan gå ind til en hvilken som helst frisør herovre.....standarden er ikke bedre......:D Lidt alá Nørrebrogade....... tak for et ligegyldigt svar..... andre bud ?
Kira Besvaret February 24, 2010 Rapporter Besvaret February 24, 2010 Skal det være i Sverige? Hvad med en opdrætter af amerikansk cocker - mon ikke de kan betales fra det?
Miriam Besvaret February 24, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 24, 2010 Skal det være i Sverige? Hvad med en opdrætter af amerikansk cocker - mon ikke de kan betales fra det? Ja, det skal være herovre vi har ik pas til ham :) Dem vi plejer at bruge har henvist til en i Tygelsö, tænkte bare at der var nogle herinde der kunne anbefale en :)
Miriam Besvaret February 24, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 24, 2010 PM til dig.... TNI Tak for svaret :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu