hpn Skrevet February 27, 2010 Rapporter Skrevet February 27, 2010 Da jeg havde Skånes provinsbank fik jeg at vide, at det ikke var muligt med en separat konto til autogiro, men nu vil jeg höre, om der er andre, der har det? Jeg vil ringe til Nordea på mandag og spörge, men vil lige höre, om det generelt ikke er muligt.
swoop Besvaret February 28, 2010 Rapporter Besvaret February 28, 2010 Huh? Du bestemmer da selv hvilken konto autogiro skal trækkes fra? Dette gøres når du når tilmelder betalinger - oftes ved udfyldning af et stykke papir som sendes til betalingsmodtageren. Nordea opretter gerne alle de konti du har brug for. Har selv 2 personkonti - 1 til budgettet og 1 til forbrug (VISA).
hpn Besvaret February 28, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2010 fint :D Så ringer jeg til Nordea i morgen :D
SanneJ Besvaret February 28, 2010 Rapporter Besvaret February 28, 2010 Jeg har Skånes Provinsbank og har en separat konto til autogiro! En såkaldet servicekonto (min lønkonto hedder "danske plus"), så det kan altså godt lade sig gøre:)
hpn Besvaret March 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 1, 2010 ok - men det er så ikke det förste, der har väret problematisk for dem at ordne, da jeg var kunde. En opringning til Nordea, og en konto rigere :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu