Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen herindefra der har erfaringer med dette, og er der noget og sparer, nå man skal lægge 2x bro og brændstof oveni?? Har en Octavia der snart skal til 60000km service. Skoda Malmö skal have 4800 skr, så bliver der skiftet olie+filter, bremsevæske og luftfilter. De andre værksteder rundt omkring i Skåne er noget dyrere mellem 7-10000 skr dog bliver der så også skiftet gearolie.

Besvaret

Det kommer vel an på og du skal have Mobilitetsgarantin så skal det jo være hos et skoda værksted ellers mener jeg at, jeg gav 4000 skr. for min octavia årgang 04 for service på min bil, på et alm. værksted ikke skoda.

Besvaret

Nu kender jeg ikke priserne hos Skoda i Tyskland - MEN på en Audi A6 årgang 2006 (som alt andet lige er dyere i alt) kostede mit 60.000 service i 04/2007 EUR 310 (inkl. mobilitetsgaranti) + motor olie som jeg selv havde medtaget (pris pr liter olie hos Audi ~EUR 30 - pris ved selv af tage med ~EUR 8-10) Og mit 30.000 service den 02/2010 på min nuværende 2009 A4'er kostede EUR 210 (inkl. mobilitetsgaranti) + motor olie som jeg selv havde medtaget. Dette er mit værksted: http://www.azf-flensburg.de/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...