larscph Skrevet March 18, 2010 Rapporter Skrevet March 18, 2010 Hehe.. Jeg blev for noget tid siden opfordret til at bruge Google Translate i stedet for at skrive "dansk-svenske" mails. Det har jeg så prøvet - og det kan altså hurtigt blive en rigtig dyr fornøjelse:
dannemare Besvaret March 18, 2010 Rapporter Besvaret March 18, 2010 hehe, hvis man bare skriver "kroner", oversætter den det til "Sterling". Hvis den da i det mindste bare havde været en smule konsekvent og skrevet "dollar".
EBL Besvaret March 18, 2010 Rapporter Besvaret March 18, 2010 Det hænder øjensynlig også at der bliver oversat til "penny",.... så er forvirringen da også total.
SanneJ Besvaret March 18, 2010 Rapporter Besvaret March 18, 2010 Hehe.. Jeg blev for noget tid siden opfordret til at bruge Google Translate i stedet for at skrive "dansk-svenske" mails. Det har jeg så prøvet - og det kan altså hurtigt blive en rigtig dyr fornøjelse:Hvis jeg troede du var dum nok til at oversætte fra Google translate uden selvstændig tankevirksomhed, havde jeg ikke foreslået dig det;) (bruger faktisk selv mere google.se, skriver det ord jeg er i tvivl om hvordan staves/den vending jeg er i tvivel om hvordan bruges og ser hvad jeg får for resultat...)
gika1234 Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Elsker goggle translate kombineret med sund fornuft Ps. God humor
Abildsen Besvaret March 16, 2013 Rapporter Besvaret March 16, 2013 Hehe, kunne gå hen og blive en dyr fornøjelse!
BS Besvaret March 17, 2013 Rapporter Besvaret March 17, 2013 Hvis jeg troede du var dum nok til at oversætte fra Google translate uden selvstændig tankevirksomhed, havde jeg ikke foreslået dig det;) (bruger faktisk selv mere google.se, skriver det ord jeg er i tvivl om hvordan staves/den vending jeg er i tvivel om hvordan bruges og ser hvad jeg får for resultat...) Bruger ofte min iPhone med svensk ordbog da jeg ofte kan finde ret stavemådeder. Hele sætninger retter den dog ikke på.
Kvalm Besvaret March 17, 2013 Rapporter Besvaret March 17, 2013 God translater IMO: http://glosbe.com
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu