ARN Skrevet March 31, 2010 Rapporter Skrevet March 31, 2010 Det er lige gået op for mig, at tilbuddet om at få låst et Brokort til MC tilknyttet en pendleraftale nok er noget af det dummeste, man kan gøre. Brokortet er ikke tilknyttet "pristrappen". Selv om du har kørt over 16 gange til høj pris med bil og bizz, så kommer du stadig til at betale normal MC pris, hvis du bruger Brokortet de efterfølgende gange. En overpris på 34,- kr. eller 117% for hver eneste gang du kører over det efterfølgende 34 gange. Det rigtig morsomme er faktisk, at en sød medarbejder i 15 minutter forsøgte, at overbevise mig om, at det skulle være en fordel at få Brokortet låst. Korrekt, hvis jeg udelukkende kører MC hele måneden og aldrig har behov for at tage bilen, så er der et par kroner at spare, men der skal meget få ture i bilen til før den besparelse er blevet til en ekstra omkostning. Hmmm - ja kan godt se fordelen, for broen, men helt ærligt så syntes jeg de har fordele nok, uden jeg skal give dem flere. Den eneste fordel, der er ved et Brokort låst til MC er så, at du kan køre i kortbetalingsbanen frem for den manuelle bane. Nu har jeg i snart 3 år kørt igennem bizzbanerne med bizz på MC'en. Det er kun, hvis jeg kommer for hurtigt frem til bommen, at den ikke går op.
Igelkottar Besvaret March 31, 2010 Rapporter Besvaret March 31, 2010 hmm ..... troede lige jeg også kunne spare lidt ved at køre på MC , men det lyder ikke sådan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu