mealth Skrevet April 7, 2010 Rapporter Skrevet April 7, 2010 Er der nogen der ligger inde med en email adresse til grænsegængercenteret? - De er jo fuldstændig umulige at få kontakt med. Det skal helst være en direkte mail....
Homer Besvaret April 7, 2010 Rapporter Besvaret April 7, 2010 Findes næppe: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1561969&newwindow=true Sidst jeg skrev til dem via Skats hjemmeside, kom der svar i løbet af en uges tid - og det er hurtigt i Skats verden
sup3rior Besvaret April 7, 2010 Rapporter Besvaret April 7, 2010 Findes næppe: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1561969&newwindow=true Sidst jeg skrev til dem via Skats hjemmeside, kom der svar i løbet af en uges tid - og det er hurtigt i Skats verden Og så dunker det offentlige de private virksomheder i hovedet med at det er ulovligt ikke at skrive en mail adresse på sin hjemmeside hvor man kan kontaktes
Rene Larsen Besvaret April 7, 2010 Rapporter Besvaret April 7, 2010 Sidst jeg fik en mail fra SKAT var det fra adressen: Skat@Skat.dk - som er til deres kundecenter, jeg tror ikke at der findes en direkte SkatØresund mail.
PSAUSA Besvaret April 7, 2010 Rapporter Besvaret April 7, 2010 Sidst jeg fik en mail fra SKAT var det fra adressen: Skat@Skat.dk - som er til deres kundecenter' date= jeg tror ikke at der findes en direkte SkatØresund mail. Hver medarbejder har deres personlige arbejdesmail og direkte telefonnummer. (Er 100% sikker) Det er bare sjældent de vil ud med det! (Tror at de skal udlevere det hvis de bliver spurgt efter det, men er ikke sikker)
Kiwi Besvaret April 20, 2010 Rapporter Besvaret April 20, 2010 Laaang ventetid på svar Skrev til Skat Øresund på mail (skat@skat.dk og Til Skat Øresund i emnefeltet). Jeg fik bekræftelse med et henvendelsesnummer og besked om at det kunne ta 5 arbejdsdage men at de havde travlt i øjeblikket. I dag er det den 20. april og jeg skrev mailen den 31. marts. Har i mellemtiden ringet flere gange og brugt mange penge på telefonkøer men uden held. En enkelt gang fik jeg fat i den dame i Jylland der i følge egen oplysning var servicecenter for Skat Øresund, "for dem kan du kun tale med i sjældne tilfælde". Hun ville sende min mail til en person i Skat Øresund og så ville hun håbe jeg snart fik svar..... Det er helt ufattelig dårlig service de yder hos Skat og i dag kan man læse i flere aviser der citere Penge og Privatøkonomi, at Skats medarbejdere kun kan svare på 1/3 af de spørgsmål de fik stillet i en test.
sup3rior Besvaret April 20, 2010 Rapporter Besvaret April 20, 2010 Det er ganske simpelt... De opfører sig sådan fordi de kan... Var det en privat virksomhed var alle kunder løbet skrigende væk...
Rikke Rost Besvaret April 20, 2010 Rapporter Besvaret April 20, 2010 Hvem er det der laver deres IT systemer Anders??? Det er ganske simpelt... De opfører sig sådan fordi de kan... Var det en privat virksomhed var alle kunder løbet skrigende væk...
sup3rior Besvaret April 20, 2010 Rapporter Besvaret April 20, 2010 Hvem er det der laver deres IT systemer Anders??? Har det noget med at gøre om de gider svare...?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu