michael k Skrevet April 11, 2010 Rapporter Skrevet April 11, 2010 jeg har en ATV som jeg ikke har COC dokumentet til og derfor kan jeg ikke få den registreret.. det er trendimports som har importeret den og de har ikke längere COC dokumentet og Linhai i kina svarer ikke på min mails.. nogen her der ved hvad der står i sådan et COC dokument for alle demjeg kan google frem der står intet om stelnr osv. kun modelnumre, motorstr. osv ... hvis der ikke står nummer på dem kan man så ikke bare tage et fra en magen til? nogen der ved noget om det?
Gio Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Jeg skulle mene du kan nøjes med en kopi fra et (præcis) tilsvarende produkt. Et Certificate of Conformity knytter sig ikke til den specifikke vare, men modellen - i dette tilfælde. Q. On what does my certification have to be based? A. The general conformity certification must be based on a test of each product or a reasonable testing program.
michael k Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 11, 2010 det er nemlig også min opfattelse... må köre til linhai i höör og så må de sku tage en kopi fra en af dem de har stående eller lign.. men fatter ikke hvorfor de så siger der kun må findes ETT når de ikke er individuelle ellers må bilprövningen vel kunne se at der er masser af nöjagtigt den model indregistreret allerede og så gå ud fra det
Gio Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 men fatter ikke hvorfor de så siger der kun må findes ETT når de ikke er individuelle ellers må bilprövningen vel kunne se at der er masser af nöjagtigt den model indregistreret allerede og så gå ud fra detMåske...men jeg tror nogle af import-guruerne bedre kan svare på spørgsmålet. Så giv det lidt tid - så kommer der sikkert brugbar info.
Homer Besvaret April 12, 2010 Rapporter Besvaret April 12, 2010 Jeg skulle engang bruge et CoC i forbindelse med import af en Audi A6 (skulle have skatterabet p.g.a. partikelfilter). Bestilte det via Audi Tysklands hjemmeside, og det var bilspecifikt. Nu ved jeg jo ikke om kinøjserne har forskellige udgaver, men mit gæt er at du skal have fat i et CoC til netop din ATV. Bilprovningen plejer at være rimeligt kolde, hvis du ikke er i stand til at skaffe den (for dem) rette dokumentation. Held og lykke!! :th2:
Andreas- AutoPerformance Besvaret April 12, 2010 Rapporter Besvaret April 12, 2010 Det är specifikt för varje fordon och är något som biltillverkaren utfärdar (om nu fordonet har ett sådant), på parallelimporterade fordon kan du INTE få COC, ex. om du importerar en Porsche från USA som normalt sett har helbolsgodkännande kan du inte få ett sådant utfärdat om bilen kommer utanför EU, dvs kommer ditt fordon från Kina och inte är importerat av generalagenten kan man inte få COC, så funkar det ialafall i bilvärlden.
Homer Besvaret April 12, 2010 Rapporter Besvaret April 12, 2010 I så fald skal jeg aldrig have en Volvo... :D
Gio Besvaret April 12, 2010 Rapporter Besvaret April 12, 2010 Super! Så blev vi alle en smule klogere.
michael k Besvaret May 3, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2010 japp og idag blev jeg endnu klogere ... efter en snak med en importör er jeg blevet sat i kontakt med en gut som for 3000sek udfärdiger nye COC dokumenter importören har brugt ham et utal af gange når der har väret fejl i papirerne fra kina ... og han vil endda hjälpe med den videre indregistrering har iövrigt fundet ud af at maskinen er en speciel limited model som er solgt i frankrig og belgien og spanien og der er kun lavet 100 af dem ... så istedet for at den koster 65000 fra ny koster den 85000 da den er med indspröjt og lidt andet lir... findes kun 2 indreggede i sverige af dem
frandsen1101 Besvaret June 8, 2010 Rapporter Besvaret June 8, 2010 Hej Michae K .. er det muligt at få kontakt til din "ven" der kan udfärdiger nye COC dokumenter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu