credde Skrevet April 25, 2010 Rapporter Skrevet April 25, 2010 Hejsa, Jeg skal snart til at bygge et nyt træhegn (det eksisterende hegn var kun halvværdigt!). Jeg har i den forbindelse kigget lidt på de forskellige bygge varehuse og søgt herinde. Er det nogen, som kan anbefale et måske billigere/bedre alternativ end Byggmax som indtil videre er det billigste? (har kigget på K-Rauta, Bauhaus, Hornbach, Beijer). Jeg skal bruge 95x95, 95x45 og 22x95 (eller tilsvarende).
Rikke Rost Besvaret April 25, 2010 Rapporter Besvaret April 25, 2010 Køb det i byggmax og støt dit lokale byggemarked ;)
MissCath Besvaret April 25, 2010 Rapporter Besvaret April 25, 2010 Prøv med Jem & Fix eller måske Jula/Biltema/Harald Nyborg eller noget i den stil (ved selvfølgelig ikke nøjagtig, hvad du skal bruge!) Ellers kan du jo støtte dit lokale byggemarked. Her hos os er det Jensens Byggland (Ole, som har danske forældre og taler flydende dansk) Måske har I en mere lokal end Byggmaxx nede hos jer, som godt kunne trænge til nye kunder? ;)
skallstorp Besvaret April 25, 2010 Rapporter Besvaret April 25, 2010 Ikke trä Gode forslag, men de har vist ikke lige träPrøv med Jem & Fix eller måske Jula/Biltema/Harald Nyborg eller noget i den stil (ved selvfølgelig ikke nøjagtig, hvad du skal bruge!) Ellers kan du jo støtte dit lokale byggemarked. Her hos os er det Jensens Byggland (Ole, som har danske forældre og taler flydende dansk) Måske har I en mere lokal end Byggmaxx nede hos jer, som godt kunne trænge til nye kunder? ;)
michael k Besvaret April 26, 2010 Rapporter Besvaret April 26, 2010 Gode forslag' date=' men de har vist ikke lige trä[/quote'] både jem og fix og jula har trä.... men byggmax er klart billigst
skallstorp Besvaret April 26, 2010 Rapporter Besvaret April 26, 2010 Jem & fix Beklager det med jem og fix, klart de har træ- har godt nok ikke set noget hus Jula både jem og fix og jula har trä.... men byggmax er klart billigst
credde Besvaret April 29, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2010 Takker for alle svarene. Jeg må støtte det lokale byggemarked, Byggmax :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu