Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, Jeg skal snart til at bygge et nyt træhegn (det eksisterende hegn var kun halvværdigt!). Jeg har i den forbindelse kigget lidt på de forskellige bygge varehuse og søgt herinde. Er det nogen, som kan anbefale et måske billigere/bedre alternativ end Byggmax som indtil videre er det billigste? (har kigget på K-Rauta, Bauhaus, Hornbach, Beijer). Jeg skal bruge 95x95, 95x45 og 22x95 (eller tilsvarende).

Besvaret

Prøv med Jem & Fix eller måske Jula/Biltema/Harald Nyborg eller noget i den stil (ved selvfølgelig ikke nøjagtig, hvad du skal bruge!) Ellers kan du jo støtte dit lokale byggemarked. Her hos os er det Jensens Byggland (Ole, som har danske forældre og taler flydende dansk) Måske har I en mere lokal end Byggmaxx nede hos jer, som godt kunne trænge til nye kunder? ;)

Besvaret

Ikke trä Gode forslag, men de har vist ikke lige trä:cool:

Prøv med Jem & Fix eller måske Jula/Biltema/Harald Nyborg eller noget i den stil (ved selvfølgelig ikke nøjagtig, hvad du skal bruge!) Ellers kan du jo støtte dit lokale byggemarked. Her hos os er det Jensens Byggland (Ole, som har danske forældre og taler flydende dansk) Måske har I en mere lokal end Byggmaxx nede hos jer, som godt kunne trænge til nye kunder? ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...