Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil gerne finde en kiropraktor til min hund her i Sverige et eller andet sted i skåne området. Håbede at kunne få oplysninger og gode henvisninger til en herinde. Kender du en????? mvh Nicole

Besvaret

Jeg lytter lige med her :) Vi har selv snakket om det tidligere og havde valgt københavns dyrehospital baseret på diverse anbefalinger (i DK). Jeg kan desværre ikke give nogen anbefaling for før vi kom afsted fik hunden det bedre og han har ikke haft _det_ problem siden. De er dog meget flinke at tale med og det er muligt at få en tid inden for et par uger. Link http://www.koebenhavnsdyrehospital.dk/page.asp?sideid=334&zcs=272

Besvaret

Jeg ved at Oxie bk benytter en dansk hundekiropraktor, hun hedder Marianna Bendixen, kender intet til hende, men siden klubben får hende over så kan hun nok noget.

Besvaret

Det kan da være at jeg bare skal finde en i DK så, for jeg har da hørt om hende marianne bendixen tidligere, og hun kan hvis lidt af hvert. Tænkte bare det var nemmere, hvis der også var en herovre, så man ikke skulle køre for langt efter det :o). Tak for info, jeg undersøger lige, hvad der er af muligheder i DK

Besvaret
Jeg ved at Oxie bk benytter en dansk hundekiropraktor' date=' hun hedder Marianna Bendixen, kender intet til hende, men siden klubben får hende over så kan hun nok noget.[/quote'] Bruger regelmæssigt til behandling eller bruger til foredrag? Googlede hende lige ... damn med hits (baseret på top10) :D
Besvaret
Bruger regelmæssigt til behandling eller bruger til foredrag? Googlede hende lige ... damn med hits (baseret på top10) :D
Jeg tror det var behandlinger de brugte hende til, men da det ikke var noget vi havde brug for (eftersom vi kun lige havde fået hunden på de tidspunkt hun var herovre).
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...