michael k Besvaret May 6, 2010 Rapporter Besvaret May 6, 2010 Sorry.....Men Gaaaaaaabbb igen - Fatter ikke hvorfor en Mod eller Admin ikke lukker denne tråd. Nu er den jo slået over i en helt anden snak' date=' om hvordan folk skal udtale sig og svare på tråde. Det er jo slet ikke relevant for trådens spørgsmål mere.[/quote'] nu er det her jo et debatforum .. så der debatteres og da trådstarter ikke engang selv kunne holde sig til sit eget emne er det vel ike så underligt at tråden havner i en anden boldgade..
jpc Besvaret May 6, 2010 Rapporter Besvaret May 6, 2010 og jeg stilte ham et spörgsmål om han selv forstod hvad han skrev for det tror jeg virkeligt ikke han gör feks en sätninger som Jeg påpeger at man ind imellem skal undlade at kaste med æbler, når man selv er et "skrog" - jvf dit eget indlæg, hvor du hverken anvender tegnsætning eller store bogstaver til at tydeliggøre indholdet og heller ikke har kontrolleret stavningen, inden du sendte det!
michael k Besvaret May 7, 2010 Rapporter Besvaret May 7, 2010 Jeg påpeger at man ind imellem skal undlade at kaste med æbler' date=' når man selv er et "skrog" - jvf dit eget indlæg, hvor du hverken anvender tegnsætning eller store bogstaver til at tydeliggøre indholdet og heller ikke har kontrolleret stavningen, inden du sendte det![/quote'] så med andre ord du fattede ikke en brik af trådstarters indläg selvom du påstår dette!!!
jpc Besvaret May 8, 2010 Rapporter Besvaret May 8, 2010 så med andre ord du fattede ikke en brik af trådstarters indläg selvom du påstår dette!!! Hvor står det?
michael k Besvaret May 8, 2010 Rapporter Besvaret May 8, 2010 Hvor står det? mellem linierne .. har spurgt dig flere gange nu om hvis du forstod alt han skrev om du så ikke kunne oversätte for os almindelige mennesker... det har du ikke formået så det må jo betyde at du ikke selv fattede nogetsomhelst
jpc Besvaret May 8, 2010 Rapporter Besvaret May 8, 2010 mellem linierne .. har spurgt dig flere gange nu om hvis du forstod alt han skrev om du så ikke kunne oversätte for os almindelige mennesker... det har du ikke formået så det må jo betyde at du ikke selv fattede nogetsomhelst Nu skærer jeg det ud i pap for dig: Du har svært ved selv at skrive med korrekt stavning og tegnsætning. Nogle har svært ved det og det er OK. Derfor skal du ikke angribe trådstarter for hans måde at skrive på. Slut herfra.
michael k Besvaret May 8, 2010 Rapporter Besvaret May 8, 2010 Nu skærer jeg det ud i pap for dig: Du har svært ved selv at skrive med korrekt stavning og tegnsætning. Nogle har svært ved det og det er OK. Derfor skal du ikke angribe trådstarter for hans måde at skrive på. Slut herfra. hahaha ....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu