PJKB Skrevet May 6, 2010 Rapporter Skrevet May 6, 2010 Hjælp til opsætning af fast fotoopstilling (kamera, paraply, blitz), som skal bruges til at tage prof. billeder af tøj til webbutik. Desuden ønskes 3-4 timers "undervising" i mest elementære ting i Photoshop. Vi har kamera men skal købe paraplyer, stativ, blitz og baggrundspapir. Opsætningen skal stå i kælder i centrale Malmø.
Don A Besvaret May 6, 2010 Rapporter Besvaret May 6, 2010 nu skriver du blitz. men mener du Flash udstyr?? Brugt eller nyt udstyr du skal have ??
MissCath Besvaret May 6, 2010 Rapporter Besvaret May 6, 2010 Jeg har ikke en dadel forstand på opsætning af foto-udstyr, selvom jeg har været til utallige fotooptagelser... Men jeg kan give en hånd med Photoshop, når I har billederne! ;)
biz Besvaret May 6, 2010 Rapporter Besvaret May 6, 2010 Kan godt hjælpe med opsætning af flash, baggund osv , er eks-reklamefotograf.. Jeg går ud fra at i skal fotografere jeres varer på hvid bg så i kan fritskrabe varen relativt nemt bagefter.. Det med photoshop ta´r nok mere end et 3-4 timer hvis i er helt blanke, men så er der jo MissCath! :) Stik mig en pm!
MissCath Besvaret May 6, 2010 Rapporter Besvaret May 6, 2010 Jeg vil med det samme sige, at hvis man i stedet kan lave produktfoto med skygge, så man slipper for fritskrabning, er det at foretrække... Det er et helvede at fritskrabe så mange billeder, så hvis man kan undgå det ville det spare en del tid. Hvis baggrunden alligevel ender med at være hvid, så er det jo ligetil. Men den tid, den glæde :p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu