Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg vil lige høre om der sidder en som ved hvordan man får sin "Remote" fra sin Iphone til at styrer ens Itunes imens firewallen er stået til! Den virker fint når jeg bare slå Firewallen fra! (Det er jeg ikke helt tilfreds med) Og yder mere har jeg vinget Itunes af i Netværksforbindelser, under Egenskaber/Avanceret/Indstillinger/undtagelser Jeg har Windows XP! Ved desvære ikke helt hvordan jeg mere skal beskrive problemet, da jeg ikke har ekspertise inden for computere! ;) Er der en der kan hjælpe fra nu har jeg haft samme problem på 2 computere og med 2 Iphones På forhånd Tak

Besvaret

Det er bare Windows firewall tror jeg den hedder! Men nu er jeg kommet frem til at hvis jeg slår Firewallen fra og så slår den til igen kan dan godt opretholde forbindelsen men hvis jeg lukker programmet på min Iphone 3GS så forbinder den ikke igen! Hvad gør jeg galt???????

Besvaret

har godt læst det og søgt rundt omkring! men der hvor Appel forklare at man skal sætte dem, kommer jeg ind under windoes Firewall! og så har jeg forsøgt at sætte de to porte åbne i min roter men er bestemt ikke sikker på a jeg har gjort det rigtigt! (Eller det har jeg jo nok ikke da det stadig ikke virker) SÅ hjælp hvor hvor de ellers skal sætte modtages med kyshånd!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...