Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Omkring 4. juni oplevede jeg at mine danske MUX1 kanaler (DR1, DR2, TV2) forsvandt. Det er ellers gået fint siden november 2009. Trods flere søgninger herunder også manuelle søgninger er det ikke lykkedes at få signalet tilbage. MPEG4 modtageren har været tændt og slukket - også i længere tid - et par gange før hver ny søgning. Modtager via DVB-T med en Televès DAT-75 UHF antenne monteret med en 25-40 db johnson 7404 antenneforstæker. Antennen har iøvrigt 18 db passiv forstærkning. Det der undrer mig er, at det er MUX 1 kanalerne (DR1, DR2, og TV2) jeg ikke kan se/modtage. Det går fint med MUX2 kanalerne (DR HD, DR Ramasjang osv. + alle andre gratis kanaler). MUX2 kanalerne ser jeg altså flot uden skygger. For de nysgerrige så kan man se MUX kanalopdelingen her: http://www.digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/MUX2.asp Er der evt. andre i nabolaget (Oxie) der oplever det samme ??? Er der nogen der kan give en logisk forklaring på dette ??? Kan heldigvis se de danske kampe på SVT jfr. deres sendeplan

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...