mehayek Skrevet June 11, 2010 Rapporter Skrevet June 11, 2010 hej jeg bor i malmø og kunne godt tænke mig danske kanaler, parabol er umuligt, da jeg allerede har en til danske men har fået klager da den er ude for min altagn, er der nogle andre muligheder end parabol, igennem internet eller ander MEGET VIGTIGT da jeg gerne vil se VM på danske kanaler
larscph Besvaret June 11, 2010 Rapporter Besvaret June 11, 2010 VPN til en dansk server - fx her: http://www.overplay.net/r.php?i=4284630009 Og så kan du se DR's kanaler via DR's web-tv...
mehayek Besvaret June 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 11, 2010 hvilke kanaler kan man få igennem dem
Emmi Besvaret June 11, 2010 Rapporter Besvaret June 11, 2010 hvad med sådan noget her, men tror det er et krav at have net gennem dem. eller denne her
larscph Besvaret June 11, 2010 Rapporter Besvaret June 11, 2010 Overplay sælger ikke kanaler.. Men med deres løsning kan du se DR TV, BBC, HULU og andre gode sager..
Kim79 Besvaret June 12, 2010 Rapporter Besvaret June 12, 2010 De fleste steder i Malmö kan man komme langt med en stueantenne. Vi bor i Bunkeflostrand og tager DR, DR2 og TV2 med stueantenne. Årsagen til at vi kun tager de 3 er at vores tuner kun er mpeg2. Med mpeg4 ville vi sikkert kunne tage nogle af de andre DR kanaler også. Men vi har rigeligt til at kunne se de danske kampe. Resten kan vi tage på svensk TV så det er fint.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu