Texsak Skrevet June 14, 2010 Rapporter Skrevet June 14, 2010 Hej alle, Hvad gør man i denne situation? Har hentet en ny bil fra Tyskland til brug som taxa i DK. Reglerne for MAX grænser for KM/L for taxa'er bliver ændret, denne kommer akkurat ikke under og bliver afvist og nu har jeg en bil som jeg ikke kan bruge. Jeg ønsker ikke at registrere den som privat bil, pga. afgiften i DK. Tænkte på at sælge den i Sverige. Nogle ideer til hvor man kan sælge den hurtigt og smertefrit? PFT
Basse Besvaret June 14, 2010 Rapporter Besvaret June 14, 2010 Prøv blocket.se - det svarer til den blå avis i DK. Ellers ring til nogle forhandlere, og hør om de vil købe den.
W211 Besvaret June 14, 2010 Rapporter Besvaret June 14, 2010 Men C200 er jo den mest økonomiske c-klasse man kan få?
Sali1987 Besvaret June 15, 2010 Rapporter Besvaret June 15, 2010 Damn!!! Damn, Hvis en C200 ikke kan godkendes hvad faen ser vi så på vejene.... Men skal siges at flere bekendte har senest for 1måned siden købt en E350 W212 ?! Så det lyder lidt underligt
Don A Besvaret June 16, 2010 Rapporter Besvaret June 16, 2010 http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/article780362.ece.. men det blev lavet om sidste år. er der kommet nye regler efter den???
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu