Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej venner har lige et hurtigt sprgml. det fordi jeg havde bestilt noget fra H&M sverige, hvor jeg ved betaling kunne vælge mellem 3 posthuse hvor varen kunne afhentes. jeg fik så en ordrebekræftelse, hvor der stod at varen ville være der i uge 23 torsdag. men hvordan forgår det lige her i sverige.. får jeg papir fra posthuset om at min pakke er kommet eller skal man bar møde op på posthuset med ordrebekræftelse og be om pakken? nogen der ved hvordan det forgår her?

Besvaret

Når vi har fået en pakke, uventet som ventet, så får vi et brev om at nu ligger der en pakke på posthuset.. Som i vores tilfælde er ica-supermarkedet.. :) Så vil da tro, du sikkert også får sådan et brev.. og så skal du bare vise legitimation.. og så kan du tage pakken med hjem.. tror ikke du skal bruge ordrebekræftelsen - det har posthuset jo ikke noget med at gøre.. Men skal ikke kunne sige det 100 %..

Besvaret

Hvis du har oplyst et mobilnr., kan du også få en sms fra posten med et registreringsnr. Så er det bare at oplyse det nr., når du henter pakken hos postombudet (posthuse er forlængst afskaffet i Sverige).

Besvaret
Hvis du har oplyst et mobilnr.' date=' kan du også få en sms fra posten med et registreringsnr. Så er det bare at oplyse det nr., når du henter pakken hos postombudet (posthuse er forlængst afskaffet i Sverige).[/quote'] Og hvis afsenderen har link til posten.se med leveringsstatus, så kan du følge pakkens vej. Det kan være rart, da brevet med anmeldelsen om afhentning kan være et par dage længere om turen end selve pakken. Så du skal have postens nummer med på udleveringsstedet. De kan ikke bruge ordrebekræftelsen til noget.
Besvaret
Og hvis afsenderen har link til posten.se med leveringsstatus, så kan du følge pakkens vej. Det kan være rart, da brevet med anmeldelsen om afhentning kan være et par dage længere om turen end selve pakken. Så du skal have postens nummer med på udleveringsstedet. De kan ikke bruge ordrebekræftelsen til noget.
sådan så fejlen fundet. fik konen til at logge ind på "min side" og der kunne jeg se at de havde ændret dato på hvornår de regnede med at lever pakken til uge 28 uden at info os..:(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...