Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej igen Sunddebatere! Er der nogen der kender en god autolakere i Sverige, eller DK (helst SE), som vil tjene lidt ekstra lommepenge? Vi har en Golf 3, 3 dørs, som lige nu er sort.. Vi havde i tankerne at den skulle være knald rød - postkasse rød.. Det kan sagtens gøres sådan, at vi selv skiller bilen ad.. Det kommer meget an på, hvad personen/firmaet skal have for dét.. Er der nogen der kender nogen? :-)

Besvaret

jeg kender muligvis en. men skal lige vende tilbage,da jeg ikke ved om han er taget på ferie endnu. du høre fra mig senest imorgen. men skal lige siges at det er i DK hvis det ok

Besvaret

Det er helt fint - jeg venter spændt så :-) Vi tager ikke den første og den bedste, men kunne godt tænke os at sammenligne priser mod folks mening om kvaliteten.. Så der må meget gerne komme flere på banen..

Besvaret
Hököpinge Billack 040-424212. Han ligger i Vellinge lige i nærheden af Willys. Men han har ret travlt ofte' date=' men tag en snak med ham, da han kan sit kram.[/quote'] Ham vil vi prøve at kontakte så :-)
Besvaret
Det er helt fint - jeg venter spændt så :-) Vi tager ikke den første og den bedste, men kunne godt tænke os at sammenligne priser mod folks mening om kvaliteten.. Så der må meget gerne komme flere på banen..
Hej Troejborg, desværre dårlig nyt, ham jeg kendte er taget på ferie og er først tilbage om 3 uger.. :(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...