GoldMan Skrevet June 25, 2010 Rapporter Skrevet June 25, 2010 Hej Rejsen går snart til Tyrkiet og dertil ville jeg spørge om i kender en god rejseforsikring man kan købe sig til? Det drejer sig om 2 voksne og 2 børn. En rejseforsikring som dækker lægebesøg o.s.v
Martin_M Besvaret June 25, 2010 Rapporter Besvaret June 25, 2010 Har I ikke noget på jeres indbo/husforsikring? Jeg har Vesta og der får man en rejseforsikring med på ovenstående forsikringer - og forsikringen dækker hele husstanden.
credde Besvaret June 25, 2010 Rapporter Besvaret June 25, 2010 Jeg har tidligere købt årsrejseforsikring via Gouda da Europæiske Rejseforsikring ikke var villige til at sælge en forsikring, hvis man bor i Sverige. Som Martin M skriver, så check lige, om der er noget i indbo/husforsikringen, check specielt om hjemtransport er inkluderet.
Kvalm Besvaret June 25, 2010 Rapporter Besvaret June 25, 2010 Jeg har tidligere købt årsrejseforsikring via Gouda da Europæiske Rejseforsikring ikke var villige til at sælge en forsikring, hvis man bor i Sverige. Den svenske udgave - http://www.gouda-rf.se/
Thage Løbner Besvaret June 25, 2010 Rapporter Besvaret June 25, 2010 Hej. Husk lige på at Tyrkiet er udenfor Europa/EU. Det plejer at betyde at forsikringen er dyrere og gælder kortere tid. Mastercard har en rejseforsikring includeret, men det kræver vist at du har betalt din rejse med kortet. Har ladet mig fortælle at de gængse rejseforsikringer boycotter visse privathospitaler i Tyrkiet - de overfakturerer/behandler vist. Har selv oplevet at få skrevet en masse medikamenter på recept for banale småting. Da jeg var boende i Tyrkiet dengang, fortalte lægen mig glædestrålende at jeg ville blive faktureret tyrkertakst - hvilket ikke kunne ses på regningen. Det er vist normalt dernede, at er man forsikret tager de ved. Så spørg dit forsikringsselskab i forvejen. God ferie iøvrigt Thage
jpc Besvaret June 25, 2010 Rapporter Besvaret June 25, 2010 Hej. Mastercard har en rejseforsikring includeret, men det kræver vist at du har betalt din rejse med kortet. God ferie iøvrigt Thage Flere og flere kreditkort (også Visa) har rejseforsikring indbygget, hvis man betaler med kortet. Så check de nævnte muligheder inden.
Mammut Besvaret June 25, 2010 Rapporter Besvaret June 25, 2010 Kontakt dit forsikringsselskab. Det er typisk meget billigere at købe hos dem frem for hos Europæsike Rejseforsikring, Gouda osv.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu