keno Skrevet July 26, 2010 Rapporter Skrevet July 26, 2010 Er der nogen der kan anbefale en der kan rep. en automatgearkasse her i Skåne???
dan Besvaret August 4, 2010 Rapporter Besvaret August 4, 2010 Lidt langt ude forsøg, men jeg havde en automatgearkasse på en Volvo S80 T6 der gik i stykker for ca 5 år siden og Bil Bengtsson i Sjöbo sendte den til en ældre herre i Trelleborg området som fixede den. (et værksted i danmark jeg også havde til at kigge på den kasserede den fordi der var metal splinter i olien og så sagde de at den var færdig og jeg måtte købe ny) Det var dem der skulle betale, men det var vistnok meget meget billigt (de skulle dog tage gearkassen ud af bilen og sende den derned, for han var en ældre herre som vist ikke helt havde det værksted han havde engang). Så et long shot er at ringe til Bil Bengtsson og bede om værkføreren og få kontakt oplysningerne.
keno Besvaret August 6, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 6, 2010 Hej Dan Tak for dit indslag, jeg har forsøgt de fleste steder i Skåne, og de har alle ferielukket,,, jeg fandt dog et værksted i DK der kunne klemme den ind, de skal så have knap 23 kg for at renovere den med 1 år's garanti,, så nu afventer jeg at de ringer og sige at jeg kan hente den...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu