Gorm H Skrevet August 1, 2010 Rapporter Skrevet August 1, 2010 Skal bruge et rigtigt godt hundepensionat om nogle uger, er der nogle der kan anbefale nogle gode steder..
Troejborg Besvaret August 1, 2010 Rapporter Besvaret August 1, 2010 Nej desværre ikke.. Jeg holder mig mest til at få vores hund passet hos venner/familie, hvis der skal pasning til.. Har i ikke mulighed for det?
Gorm H Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2010 jo en af dem kunne vi nok godt, men vi har 2 .. og hvis de skulle i pensionat ville jeg helst have at de skulle være der sammen .
Miriam Besvaret August 1, 2010 Rapporter Besvaret August 1, 2010 Vi bruger det her hver gang vi skal noget, og har været meget glade for det :) http://www.nasetshundhotell.se/info.htm
Lollikken Besvaret August 1, 2010 Rapporter Besvaret August 1, 2010 jo en af dem kunne vi nok godt' date=' men vi har 2 .. og hvis de skulle i pensionat ville jeg helst have at de skulle være der sammen .[/quote'] Der ligger nogle ret populære nær Tygelsjö (Mellem Svågertorp og Vellinge). To vist nok, men kan ikke huske navnene =(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu