Kress & Betina Skrevet August 4, 2010 Rapporter Skrevet August 4, 2010 Nogen som bor nær bauhaus Malmö som kan hjælpe med at hente 20 gips plader ?? Jeg har ikk træk på min bil :thumbdown -Kress..
Juff Besvaret August 4, 2010 Rapporter Besvaret August 4, 2010 i kan låne en bil i 4 timer for ungefär 400 sek.. http://www.okq8.se/privat/pastationen/hyrbilar/lastbilar/minilast
Juff Besvaret August 4, 2010 Rapporter Besvaret August 4, 2010 Bauhaus tilbyder forresten også hemkörning =)
Kress & Betina Besvaret August 4, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2010 Ja men hvis nu man kunne låne en bil med træk kunne man låne trailer gratis dernede, så ville det kun tage et øjeblik, jeg skal jo igang NU !! :) -Kress...
Kress & Betina Besvaret August 4, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2010 Kan være man skal kører ned og prøve kører en bil hos en forhandler :):) -Kress...
Juff Besvaret August 4, 2010 Rapporter Besvaret August 4, 2010 hehe jeps.... Men vigtigt den har jydekrog, så du kan mærke forskellen med og uden:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu